AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Prøver å finne noe undertøy jeg kan ha PÅ under sex som skjuler keisersnitt og trenger hjelp! Keisersnittet mitt ser ut som en ekstra valke og gjør at jeg føler meg feit.. Har sett etter stringtruse med fransk åpning men de har for smal stoffdel og med hofteholdere som jeg helst skulle brukt så er de enten ikke brede nok (loddrett) til å dekke keisersnittet eller så går de høyere opp på livet enn der keisersnittet er så de ikke skjuler det men er mere oppe ved navlen. Er det noen som tilfeldigvis vet om noe undertøy som dekker nederste del av magen rett før venusberget? Anonymkode: ef78c...929
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Jeg har valgt å gå for body. Har kjøpt hos Hunkemøller og på Zalando. Pass på at de kan åpnes i skrittet.. Har samme problemet som deg med det henger ved keisersnittet der magen ikke er helt flat. Anonymkode: db8df...0c3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Et klassisk strømpebelte løser problemet. Stockings HQ Legacy 6 strap lace front suspender belt at Stockings HQ Anonymkode: 43d9d...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Bli heller glad i deg selv med arret, og elsk bare med en som ikke bryr seg om et snitt fra eller til 🤗 Anonymkode: e92e8...045 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bli heller glad i deg selv med arret, og elsk bare med en som ikke bryr seg om et snitt fra eller til 🤗 Anonymkode: e92e8...045 For et billig "argument." Du vet vel ikke hva ts er komfortabel med, og spar deg moralpreken. Har selv keiersnittarr, og selv om kjæresten sier han elsker meg og synes jeg er sexy uansett, så er det slik at jeg ikke er komfortabel med det og bruker undertøy som dekker over det. Ikke vær så sneversynt. Anonymkode: 65611...da7 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For et billig "argument." Du vet vel ikke hva ts er komfortabel med, og spar deg moralpreken. Har selv keiersnittarr, og selv om kjæresten sier han elsker meg og synes jeg er sexy uansett, så er det slik at jeg ikke er komfortabel med det og bruker undertøy som dekker over det. Ikke vær så sneversynt. Anonymkode: 65611...da7 Jeg vet at hun ikke er komfortabel med arret, og gir derfor råd om å bli komfortabel med det. Det blir et slitsomt liv om hun stadig skal prøve å skjule det. Anonymkode: e92e8...045 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bli heller glad i deg selv med arret, og elsk bare med en som ikke bryr seg om et snitt fra eller til 🤗 Anonymkode: e92e8...045 Enig ! Jeg har sex med modne damer, og jeg bryr meg fint lite om rynker valker eller snitt, så lenge hun tenner meg. Bare hun er feminin og kvinnelig ellers. Det som er avtennende er tegn til grovhet, eller maskulinitet. Anonymkode: 3503b...d77 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå