Gå til innhold

Er dette tegningsblødning eller slimpropp? (Obs ekkelt bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt i uke 40+3

Anonymkode: 57931...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DAB651D5-5A70-4E9A-874B-9FC2A5853133.jpeg

Skrevet

7EC1C731-6D77-42F2-BDCE-5734512A0F54.jpeg

Skrevet

Jeg vil tro dette er tegningsblødning, men er ikke 100% sikker siden slikt kan se litt ulikt fra person til person.

Jeg så aldri noen tegningsblødning ved mine to andre fødsler, men slimproppen gikk og det var ingen tvil om at det var det - minnet om en glassmanet som kom ut stykkevis og delt. Dette er jo mer rent blod slik jeg ser det, så jeg tipper på tegningsblødning😊

• Liker 1
Skrevet
Megplussto skrev (4 timer siden):

Jeg vil tro dette er tegningsblødning, men er ikke 100% sikker siden slikt kan se litt ulikt fra person til person.

Jeg så aldri noen tegningsblødning ved mine to andre fødsler, men slimproppen gikk og det var ingen tvil om at det var det - minnet om en glassmanet som kom ut stykkevis og delt. Dette er jo mer rent blod slik jeg ser det, så jeg tipper på tegningsblødning😊

Ja det er utrolig vanskelig å vite. Klarer liksom ikke finne noen fasit noe sted heller 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det er utrolig vanskelig å vite. Klarer liksom ikke finne noen fasit noe sted heller 🙈

Uansett er det nok ikke farlig, og uansett er det nok et tegn på at fødsel nærmer seg!😊😍 Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var slimproppen når jeg fikk slik. Jeg fikk slikt av og på i nesten en uke før fødsel. 

Anonymkode: 1844b...632

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk dere. Foreløpig ingen fødsel da, men både slimpropp og disse blodgreiene har kommet over flere dager nå, så da bør det jo kanskje nærme seg😃 uke 41!

Skrevet

Det der er omtrent det som kom ut av meg etter å ha blitt strippet! Kvelden etter var vi på føden med moden og flat mormunn.

ble riktig nok satt igang dagen etter pga sv.forgiftning, men de sa det mest trolig ville skjedd Ila de neste dagene uansett siden jeg var så moden og hadde svake rier:)

Anonymkode: 0c91c...1b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det der er omtrent det som kom ut av meg etter å ha blitt strippet! Kvelden etter var vi på føden med moden og flat mormunn.

ble riktig nok satt igang dagen etter pga sv.forgiftning, men de sa det mest trolig ville skjedd Ila de neste dagene uansett siden jeg var så moden og hadde svake rier:)

Anonymkode: 0c91c...1b1

Takk for svar. Jeg håper det skjer noe snart. Er så utrolig slitsomt nå på slutten, verre enn jeg kunne forestille meg faktisk 😩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...