AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Vi ses 2-3 ganger i uken. De gangene vi treffes så sitter han ca 70% av tiden på mobilen sin. Jeg har ikke noe stort oppmerksomhetsbehov, er heller en person som gir mye oppmerksomhet. Blir lei meg og synes det er frekt at han ser så my på mobilen. Har ikke sagt noe til han om det. Tenker jo også om han synes jeg er uinteressant. Noen som har tips til hvordan ta det opp. Han er 37 år.. Anonymkode: 27719...12c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Kanskje du kan gjøre demonstrativt det samme? Se om hantar hintet? Ellers får du sette en mobilkurv ved inngangen. Anonymkode: f1fb8...545 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Noen synes det er greit. Kjenner noen sånne folk. Alltid skal de titte på mobilen hvis den lager lyd. Eller de forsvinner vak skjermen når de egentlig bare skulle sjekke klokka. Avhengige som fy. Hvis det er derfor kan du ta det opp med han og kanskje få endret på det. Hvis han kjeder seg i ditt selskap så får du slå opp. Anonymkode: f597c...eae 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du kan gjøre demonstrativt det samme? Se om hantar hintet? Ellers får du sette en mobilkurv ved inngangen. Anonymkode: f1fb8...545 Tror bare han synes det er greit om jeg sitter på min mobil. Da kan han fortsette med sin - er nok det han vil. Bra ide med mobil kurv! Den skal jeg prøve Anonymkode: 27719...12c 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Hvis man er samboere må man tåle det litt, men ikke når dere bare ses 3 ganger i uka! Jeg hadde tenkt at han er lite interessert i DEG men bare har deg der for sex og kos når HAN føler for det og ellers ikke syns det er viktig å bonde og connecte Anonymkode: ccde9...483
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du kan gjøre demonstrativt det samme? Se om hantar hintet? Ellers får du sette en mobilkurv ved inngangen. Anonymkode: f1fb8...545 Kan også si jeg går en tur så fort han tar frem telefonen. Det vekker nok mer reaksjon Anonymkode: 27719...12c 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kan også si jeg går en tur så fort han tar frem telefonen. Det vekker nok mer reaksjon Anonymkode: 27719...12c Ja eller bare si rett ut at hvis han skal være kjæreste med deg må han vise at han setter pris på kvalitetstid sammen og være tilstede med deg, at mobilen kan han sitte på så mye han vil alle de andre dagene i uka og at fra nå av må han endre skjermtiden sin når dere tilbringer tid sammen Anonymkode: ccde9...483 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Ja eller bare si rett ut at hvis han skal være kjæreste med deg må han vise at han setter pris på kvalitetstid sammen og være tilstede med deg, at mobilen kan han sitte på så mye han vil alle de andre dagene i uka og at fra nå av må han endre skjermtiden sin når dere tilbringer tid sammen Anonymkode: ccde9...483 Ja, det kan også prøves. Bare pakke det litt mer inn så det ikke blir så anklagende Anonymkode: 27719...12c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det kan også prøves. Bare pakke det litt mer inn så det ikke blir så anklagende Anonymkode: 27719...12c Det er kjæresten din! Du skal ikke trenge å pakke noe inn! Du anklager han ikke, du forteller han hvordan realiteten er og gjør han oppmerksom på at sånn vil du ikke ha det. Det skulle faktisk bare mangle at han forstår det og er enig, hvis ikke så hadde jeg revurdert hele typen om dette er noe han skulle blitt sur for eller være uenig i at dere må vie hverandre mer kvalitetstid og ikke bare sitte i samme rom med hodet helt andre steder Anonymkode: ccde9...483 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det er kjæresten din! Du skal ikke trenge å pakke noe inn! Du anklager han ikke, du forteller han hvordan realiteten er og gjør han oppmerksom på at sånn vil du ikke ha det. Det skulle faktisk bare mangle at han forstår det og er enig, hvis ikke så hadde jeg revurdert hele typen om dette er noe han skulle blitt sur for eller være uenig i at dere må vie hverandre mer kvalitetstid og ikke bare sitte i samme rom med hodet helt andre steder Anonymkode: ccde9...483 Tenker jeg kan si at jeg ikke synes forholdet fungerer når han holder på slik med mobilen. Så får han gjøre som han vil ut i fra det. Om det ikke endrer seg, så gir jeg han opp. Gidder ikke diktere han. Det er som du skriver, han burde selv forstå det Anonymkode: 27719...12c 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 Min var også sånn i starten. Men han har en jobb som krever at han er tilgjengelig hele tiden, så han sitter ikke bare å scroller på Fb, liksom.. Etter 1års tid, sa jeg fra. Én ting er når vi sitter hjemme, men jeg synes det ble kleint når vi var ute på restaurant osv, og han sitter konstant på tlf, mens jeg stirrer ut i luften. Eller når han ba meg med ut på kjøretur eller lunsj, og han satt i tlf hele turen og vi fikk aldri fullført vår egen samtale. I lengden begynte jeg å føle meg ganske uviktig også. Jeg prøvde å gå foran som et godt eksempel, ved å legge vekk min tlf når vi var sammen, men det hjalp ikke. Du må nesten si fra. Anonymkode: be81a...0e8 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 Ikke gi han sex før han slutter med mobilbruken Anonymkode: 4effc...51f
visp Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 Jeg hadde ikke klart å la være å si noe. Hvor lenge har dere vært sammen? Det med å legge en mobilkurv i gangen hadde nok neppe falt i god jord hos meg. Jeg hadde blitt veldig irritert av det. Om han har tid til å sitte på mobilen 70 % av tiden, så tenker jeg at dere kanskje ikke gjør noe særlig sammen? Jeg tror jeg hadde prøvd å løse det med å gjøre noe mer aktivt sammen istedenfor kanskje bare se på tv om det er det dere gjør de gangene dere er sammen. Gå en tur, spille et spill, gå ut og gjøre noe (avhengig av hvor dere bor); kino, restaurant, pub, bowling, skitur etc. 1
Lovis Fenja Skrevet 18. desember 2021 #14 Skrevet 18. desember 2021 Jeg sa det rett ut, og da skjerpet han seg. Det er jo ikke noe hyggelig i det hele tatt! Jeg ble skikkelig oppgitt noen ganger, men jeg er veldig rett fram, så det gikk ikke under radaren at det plaget meg. Jeg gadd ikke sitter der og være høflig tilbake og bare hinte når han var såpass uhøflig. Han er så fantastisk på alle andre måter, så det passet ikke inn at han var sånn. Men han er avhengig, ja, det er vi vel alle, men det får være grenser. Nå bor vi sammen og det plager meg ikke lenger, for han har skjønt når det er ok og ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 send ham en melding Anonymkode: fe658...088 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå