sti9 Skrevet 17. desember 2021 #1 Del Skrevet 17. desember 2021 Hei. Blir forvirret av appene jeg bruker... preglife viser uke 6 5+3, babyverden viser uke 6 6+3. Jeg har syklus på 35 dager, men dette har jeg tastet inn på begge appene. Hadde første dag i forrige mens 3. Nov. Blir ikkje klok på dette... noen som vet hva som er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Del Skrevet 18. desember 2021 Ut i fra menstermin er du 6+3 i dag, men dette vil bli feil for deg fordi du har lengre syklus enn de gjennomsnittlige 28 dagene, og sannsynligvis er en uke kortere på vei. (Når man har lengre syklus har man vanligvis eggløsning senere i syklusen.) Så jeg vil tro at bare den ene appen tok hensyn til sykluslengde, derfor den viser 5+3, mens den andre går ut i fra menstermin uten å korrigere. Helsevesenet vil dog gå ut ifra menstermin til du får fastsatt termin ved ultralyd uansett. Så de vil si du er 6+3 i dag, men regn med å bli satt tilbake en uke på ultralyd. (Det at begge appene kaller det uke 6 er fordi noen regner fullgåtte uker og noen regner påbegynte uker. Skal ikke være lett dette her!) Anonymkode: d8b47...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sti9 Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 18. desember 2021 Takkk for svar! Ble mye klokere nå😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå