Gå til innhold

flytte til LA og bli stripper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av å leve A4 livet her i Norge - jobb, hjem spise og alt på repeat. Er 18 og skal gå påbygg neste år slik at jeg får studiekompetanse og deretter studere sykepleie. Men jeg tenker ofte på om det her faktisk er det livet jeg vil ha?

Vet det høres veldig voldsomt ut å bli stripper, men jeg synes det høres spennende ut å reise å utforske en ny verden og leve et litt annerledes liv en mange her i norge gjør? Slik ting er i livet mitt nå er ikke det jeg ønsker merker jeg, jeg har det ikke bra og ser ingen mening med livet  

Eller er jeg helt gal? haha Eller hva tenker dere?

Anonymkode: 643fd...852

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du sikkert er litt naiv om du tror at stripperlivet er så fantastik. Ja du kan sikkert tjene raske penger på det, men du opplever ganske mye ekkelt fra menn og dette vil trolig påvirket synet ditt for menn og seksualitet resten av livet.

Anonymkode: 6727f...1d7

• Liker 16
Skrevet

Lykke til med å få oppholdstillatelse i USA på det grunnlaget!.

Anonymkode: b2be5...dff

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker at du sikkert er litt naiv om du tror at stripperlivet er så fantastik. Ja du kan sikkert tjene raske penger på det, men du opplever ganske mye ekkelt fra menn og dette vil trolig påvirket synet ditt for menn og seksualitet resten av livet.

ja det vet jeg jo, vet også at man har lett for å bli rusavhengig når man lever den livstilen. Men kjenner at jeg ikke ønsker det kjedelige A4 livet her i Norge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er lei av å leve A4 livet her i Norge - jobb, hjem spise og alt på repeat. Er 18 og skal gå påbygg neste år slik at jeg får studiekompetanse og deretter studere sykepleie. Men jeg tenker ofte på om det her faktisk er det livet jeg vil ha?

Vet det høres veldig voldsomt ut å bli stripper, men jeg synes det høres spennende ut å reise å utforske en ny verden og leve et litt annerledes liv en mange her i norge gjør? Slik ting er i livet mitt nå er ikke det jeg ønsker merker jeg, jeg har det ikke bra og ser ingen mening med livet  

God tur!

Anonymkode: cb234...692

• Liker 1
Skrevet

Man tjener ikke mye på å være stripper. De har lapper for 1$ der og det får man mye av. Pluss du må betale for å leie scenen og danse på. Det er en grunn til at strippere bruker narkotika for å klare seg gjennom kvelden, for det man tjener mest på er nok ikke dansingen.

Anonymkode: 1ff51...c5a

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja det vet jeg jo, vet også at man har lett for å bli rusavhengig når man lever den livstilen. Men kjenner at jeg ikke ønsker det kjedelige A4 livet her i Norge. 

Du kan jo bare flytte til LA og gjøre noe annet enn akkurat stepping? 

• Liker 2
Skrevet

Hørt om Onlyfans? Alt kan gjøres på nett i dag!

• Liker 3
Skrevet

Fellesnevneren for stripperne jeg har vært i prat med er et liv preget av seksuell trauma og rusmidler, hvis dette høres spennende ut kan det jo være verdt et forsøk. Hvis du er lei av Norge kan du også ta et år eller to i Malta/Latvia/Hellas/Kypros som alle andre.

Anonymkode: af1a6...06e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan jo bare flytte til LA og gjøre noe annet enn akkurat stepping? 

Som hva da?

Skrevet

Tror du skal sette deg inn i hvordan man får arbeidstillatelse i USA med den spisskompetansen du har å tilby.

Anonymkode: 5473f...a15

• Liker 11
Skrevet

Folk flytter også i store mengder fra LA nå, fordi å bo der er rett og slett for dyrt. Så med mindre du vil bo på gata med stripperlønnen din... hadde nok revurdert.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og det var det du kom på, stripper? Finnes det ikke noe annet du kan gjøre over dammen så vet jeg ikke helt om jeg vil råde deg til å dra over kommunegrensen engang.

Anonymkode: 77c05...17b

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så PTSD, overgrep, hverdag med seksuell trakassering og ekle menn som tar på deg, rusproblem og økt risiko for å bli drept er bedre? 

Anonymkode: ecff2...946

• Liker 16
Skrevet

Utlandet høres spennende ut, men jeg tror jeg vil satset på noe annet enn stripping, blant annet som en over her sa om at ditt syn på menn kan bli veldig påvirket videre i livet. Kanskje du har andre interesser du vil følge og lære mer om? Skjønner godt at du ønsker å prøve noe annet mens du er ung og ikke hoppe rett inn i a4-livet med jobb, bil og barn, men tenker at det viktigste for å trives enten i hjemlandet eller utlandet er å ha kjekke og greie folk rundt seg, et bra miljø og likesinnede folk man trives med rundt seg. Og selv om jeg ikke har personlig erfaring fra bransjen tror jeg ikke det er så mye koselige og kule folk der, mye konkurranse mellom damene om penger, og slibrige halv-mafioso menn som leker sjef.

Anonymkode: eadd6...49a

• Liker 1
Skrevet
Hero1 skrev (5 minutter siden):

Alt som skjer på nett lagres og spres på nett i evig tid også så det bør man hvertfall styre unna. Ikke sikkert man syns det er like gøy om ti år at det ligger videoer ute av at man har en dildo i vagina på cam

Anonymkode: ecff2...946

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fellesnevneren for stripperne jeg har vært i prat med er et liv preget av seksuell trauma og rusmidler, hvis dette høres spennende ut kan det jo være verdt et forsøk. Hvis du er lei av Norge kan du også ta et år eller to i Malta/Latvia/Hellas/Kypros som alle andre.

Og hvor traff du de stripperne? Det må ha vært i litt av et miljø. 

Skrevet
SoWhat? skrev (10 minutter siden):

Og hvor traff du de stripperne? Det må ha vært i litt av et miljø. 

Litt overalt egentlig, i løpet av hele livet mitt riktignok, så det var ikke i et og samme miljø. Et par av dem var gjennom partneren min som tidligere har slitt med rusmisbruk, men resten var tilfeldigheter. Det var så vidt jeg vet kun av disse som faktisk hadde jobbet i LA, selv om jeg tviler på at LA er noe bedre enn resten av landet.

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, Hero1 said:

Ja, jeg skulle si dette. MYE tryggere for deg fysisk. 

Anonymkode: 84fff...1e9

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg skulle si dette. MYE tryggere for deg fysisk. 

Anonymkode: 84fff...1e9

Ikke akkurat trygt om du vil ha jobb i fremtiden som ikke er stripper/onlyfans

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...