Gå til innhold

Er det vanskeligere for eldre kvinner å få orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. sammenlignet med yngre dager. 

Og damer, hittil i livet, i hvilken alder var det lettest å få orgasme? 

Anonymkode: 12792...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 65 år. Føler at min orgasme aldri har vært sterkere. Jeg onanerer og har mye sex med en yngre mann. 

Anonymkode: c7df4...af1

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er i 30 årene nå og kan hilse og si at orgasmene kommer lettere nå enn i 20-årene! Og de er enda bedre nå, jeg kommer lettere vaginalt også og oftere under samleie - selv om klitorisstimuli oftest trengs til å begynne med og for å få de første orgasmene. Sex er enda bedre nå som jeg er voksen og mer moden - tror det har med erfaring, trygghet og selvtillit å gjøre. Ikke minst at jeg er trygg nok til å gi uttrykk for hva jeg liker og trenger overfor partnere. He he dette var kanskje litt mer informasjon enn du ba om - men vær så god!😅🤪

Anonymkode: d2ed9...69d

• Liker 8
Skrevet

Det er da som regel omvendt? Kvinner har jo generelt mer issues med egen kropp, også egen seksualitet. Så blir de eldre og tryggere på seg selv og sexen og onanien blir knall. 

Anonymkode: 8c5d7...3c9

• Liker 12
Skrevet (endret)

Det er visse fordeler med å bli eldre! Sex blir bare bedre og bedre, orgasmene kommer lettere og lettere. Jeg er 48 nå, og sexlivet er mer spennende og variert enn noen gang. Med en partner som i tillegg er endel år yngre, er det bare å glede seg til fortsettelsen 😊.

Endret av micromaya
  • Liker 13
Skrevet

Blir bare bedre og bedre,dame 50

Anonymkode: 227a4...b27

• Liker 13
Skrevet

Ingen problemer med orgasmer, men det hadde jeg heller ikke som ung da. 

Anonymkode: 5bc0e...f0a

Skrevet

Jeg synes et blir lettere og lettere. Og regner med at det forsetter til jeg blir «eldre kvinne». Det meste går jo lettere med trening, så jeg er ikke så overrasket. ;-) 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er i 30 årene nå og kan hilse og si at orgasmene kommer lettere nå enn i 20-årene! Og de er enda bedre nå, jeg kommer lettere vaginalt også og oftere under samleie - selv om klitorisstimuli oftest trengs til å begynne med og for å få de første orgasmene. Sex er enda bedre nå som jeg er voksen og mer moden - tror det har med erfaring, trygghet og selvtillit å gjøre. Ikke minst at jeg er trygg nok til å gi uttrykk for hva jeg liker og trenger overfor partnere. He he dette var kanskje litt mer informasjon enn du ba om - men vær så god!😅🤪

Anonymkode: d2ed9...69d

Stemmer nok alt dette, ut fra min erfaring. Det der viktig at begge duer hva de liker og trenger. Ellers blir det mest «å famle i blinde». Det gir dårlig nytelse.

Skrevet

Lettere. Jeg slapper mer av, kjenner bedre etter, og vet mer om hva som 'tipper meg over'.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er 65 år. Føler at min orgasme aldri har vært sterkere. Jeg onanerer og har mye sex med en yngre mann. 

Anonymkode: c7df4...af1

Gratulerer !     Bare så utrolig  gøy å høre.  Håper jeg blir som deg om 20 år. 

Kjør på og kos deg så lenge du kan. Det handler ikke om alder, men kjemi. 

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (2 minutter siden):

Gratulerer !     Bare så utrolig  gøy å høre.  Håper jeg blir som deg om 20 år. 

Kjør på og kos deg så lenge du kan. Det handler ikke om alder, men kjemi. 

Jeg håper også jeg er deg om noen år, kvinne 65! Goals!!😁🥳

Anonymkode: b69f8...87b

• Liker 4
Skrevet

Opplevde min beste sex da jeg var 52

Anonymkode: c3d3b...1a0

• Liker 2
Skrevet

Blir bedre og bedre, fullstendig trygg på egen kropp og kommunikasjon med hva som er deilig ! De 25 siste åra har det kun blitt bedre og bedre! Og menn er utrolig lydhøre på hvordan jeg vil ha det! Og SEFF motsatt 🤪🤪

K53

Anonymkode: c4f08...adf

• Liker 3
Skrevet

Min stemor er 56 år hun har ingen problemer med å få orgasme.

Anonymkode: 226d1...470

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min samboer hevder motsatt. Lettere å få orgasme nå en da hun var yngre og orgasmene er mye bedre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min stemor er 56 år hun har ingen problemer med å få orgasme.

Hæ….. har du deg med din stemor?

• Liker 1
Skrevet
Bos43 skrev (3 minutter siden):

Hæ….. har du deg med din stemor?

Ja 4 ganger har vi hatt oss.  Jeg vil ikke forklare noe rundt det,det blir for corny.  Men hun ser absolutt ikke ut som om at hun er så gammel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja 4 ganger har vi hatt oss.  Jeg vil ikke forklare noe rundt det,det blir for corny.  Men hun ser absolutt ikke ut som om at hun er så gammel.

Men hvordan tror du forholdet til din far blir for deg når han får vite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...