Vik321 Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Jeg forstår ikke helt at vi ikke har tilgang på flere hurtigtester? Jeg er helsepersonell, men jobber deltid. Jeg tester meg hver gang før jeg skal på jobb, med selvkjøpt hurtigtest. Barna får fra skolen. Jeg leser at apotekene er tomme, og her om dagen så jeg at de solgte 1 hurtigtest på Normal for 45,- Der jeg bor, er det langt til teststasjonen, og terskelen blir høyere før man går å tester seg - jeg skal føle meg skikkelig syk før jeg går dit. Med hjemmetest ville jo folk gjort det oftere, når de skulle noe spesielt. Når disse testene først finnes, hvorfor har vi ikke nok til alle, og hvorfor er det ikke gratis? 1
Fotgjenger Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Mange, som deg, kjøper veldig mange hurtigtester. Det er jo ikke så rart at apotekene går tom? Skulle gjerne hatt en hurtigtest nå, men utsolgt overalt her🙉 Gratis hadde vært fint, men helse og skole prioriteres, noe jeg mener er riktig. 3
mmd Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Tror de fyller opp lagrene kontinuerlig. De siste par dagene har jeg bl.a. sett at de har munnbind på Normal, apotek, Mix, Coop Extra. Opplever aldri at det er tomt noe sted.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Jeg så de hadde hurtigtester på Meny i går.
Daraya Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Norske myndigheter sviktet. Ikke for første gang. Og jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke kjøpte mange millioner tester om gangen, det punges ut støtte her og støtte der til mange milliarder men på tester sparer de. Jeg kjøpte noen tester selv for et par uker siden men det gjør jeg ikke igjen, ikke når kommunens testkapasitet er så latterlig lav, mandag til fredag fra 10-12. Og dette i en større by.
Illuminatum Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Får du ikke fra jobben? Jobber på sykehus og vi får fra jobben
Anbefalte innlegg