Gå til innhold

Kjenner gode spark hver dag, hvorfor er jeg så bekymra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt helt opphengt i sparkene til babyen i magen siste uka. Er 26 uker på vei og kjenner mange gode spark hver dag, tidvis nesten så voldsomt at jeg skvetter. Men så kjenner jeg nesten ingenting på dagtid, kanskje noe ørlite her og der. Han er stort sett mest aktiv på kvelden, og mest når jeg ligger i senga. Er alt for fiksert på om det er like hardt og like mye som tidligere, vel bevisst om at liv som man kjenner i magen ikke skal avta. Noen som har betryggende ord å komme med her? Gjerne knyttet til egen erfaring.

Anonymkode: 7d95c...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uke 30+1 og synes fremdeles det varierer. I kontrollen uke 28+2 så sa legen at fosteret fremdeles hadde god plass og kunne snu seg en stund til, så jeg har skjønt det som at det er derfor det noen dager kjennes kjempetydelig og andre dager er mindre tydelig. I uke 26 varierte det ennå mer og da har jeg iallfall lest og hørt at det er vanlig. Jeg merker også at når jeg driver med noe annet så kjenner jeg mindre men når jeg ligger rolig og slapper av kjenner jeg litt mer :) 

Anonymkode: 377f5...e84

Skrevet

Men jeg blir også bekymret hver gang det ikke er like tydlig da og det har jeg vært siden uke 24 så jeg skjønner deg godt også 😄

Anonymkode: 377f5...e84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...