AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 I forbindelse med juleantrekk vurderer jeg å teste ut sånne "usynlige" truser av ett eller annet slag. Så jeg lurte på hvilke som er best, kan dere anbefale noen butikker/merker/typer? jeg går stort sett med string til vanlig, da vanlige truser også ender opp som string på meg uansett, så det er stort sett ikke vits å bruke noe annet. Så lurer vel også på om det er verdt å investere i en usynlig undertøy, eller skal jeg bare gå for stringtruser jeg allerede har? Anonymkode: b1f9a...0f4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I forbindelse med juleantrekk vurderer jeg å teste ut sånne "usynlige" truser av ett eller annet slag. Så jeg lurte på hvilke som er best, kan dere anbefale noen butikker/merker/typer? jeg går stort sett med string til vanlig, da vanlige truser også ender opp som string på meg uansett, så det er stort sett ikke vits å bruke noe annet. Så lurer vel også på om det er verdt å investere i en usynlig undertøy, eller skal jeg bare gå for stringtruser jeg allerede har? Anonymkode: b1f9a...0f4 Cubus sin "rachel" serie Billige og gode. De har string med høyt og lavt liv og vanlige med høyt og lavt liv og boxere, du har åså mange toner av nude og i flere farger som hvit og sort. De har sikkert 3 for 2 åså. Anonymkode: 8ee9f...a86 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå