AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Markerte innlegget tydelig med graviditet slik det var lagt ut om tidligere idag, og informerer om at informasjonen kan være nasty for noen. Er 33 uker på vei. Vel. Jeg hadde samleie natt til idag. Altså ca 20 timer siden. Ikke kommet noe sperm ut som jeg har merket idag, går med innlegg selvsagt. Sikkert kommet under doturer idag, men uansett. Når jeg sto i dusjen så kom det slim ut, ganske mye. Kunne ligne på sperm, men det var mye tykkere! Gjennomsiktig med noe hvitt. Kan sperm være så tykt selv 20 timer etter samleie? Trodde også det meste var ute.? Håper på noen svar! Anonymkode: f24c0...0cb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Kom en bitteliten slimklump igjen. Trodde det skulle være blod i den🤨 håper ikke det betyr at kroppen gjør seg klar allerede! Anonymkode: f24c0...0cb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men selv om slimproppen går, kan det fortsatt gå flere uker til fødselen skjer. Snakk gjerne med jordmor eller sykehuset om du er bekymret for at babyen er på vei allerede nå. Anonymkode: 8e8f0...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå