Gå til innhold

Glad i min samboer, men føler på overskudd ogfrihet når han er bortreist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nok sette min samboer litt på plass når han kommer hjem igjen. Han er bortreist nå. Følte meg ganske sliten før han dro. Jeg elsker han, og er glad i han, men han har en ganske dominerende adferd. Dvs at han forsøker å bestemme ovenfor meg på mange måter og kan snakke til meg som om jeg er et barn. Jeg kan bli litt sliten av han iblant. 

Er det andre som liker alenetid uten partneren? Føler jeg får litt dårlig samvittighet for at jeg nyter det når han er bortreist. 

Anonymkode: a1ba0...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er den ryddige av oss, den rolige. Jeg elsker når samboeren er vekk så er det rent hjemme. 

Anonymkode: 9545b...1f0

Skrevet

Jeg hadde ikke holdt ut med min mann hvis han ikke hadde hatt så mange hobbyer ute i skog og mark. Jeg liker å være alene 😃

Anonymkode: 75b9a...dc0

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke holdt ut med min mann hvis han ikke hadde hatt så mange hobbyer ute i skog og mark. Jeg liker å være alene 😃

Anonymkode: 75b9a...dc0

Min mann har mye hobbyer også. Så jeg er veldig glad for det for jeg må innse at jeg er en type person som elsker egentiden. 

Når han kommer hjem igjen så skal jeg prøve å prioritere meg selv bedre. Ikke for å ødelegge forholdet for det ønsker jeg å beholde men jeg kjenner bedre energi og velvære med å ta bedre vare på mitt eget liv itillegg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg må nok sette min samboer litt på plass når han kommer hjem igjen. Han er bortreist nå. Følte meg ganske sliten før han dro. Jeg elsker han, og er glad i han, men han har en ganske dominerende adferd. Dvs at han forsøker å bestemme ovenfor meg på mange måter og kan snakke til meg som om jeg er et barn. Jeg kan bli litt sliten av han iblant. 

Er det andre som liker alenetid uten partneren? Føler jeg får litt dårlig samvittighet for at jeg nyter det når han er bortreist. 

Kjenner på det samme at det er helt ok at han er borte på jobb i blant. Noen ganger 3 kvelder i uka pluss helger. Selv om vi har barn så syns jeg det er helt ok å slippe å sitte oppå hverandre. 

Anonymkode: b6bbd...4b1

Skrevet

Dette syntes jeg var litt merkelig. Mange liker å være alene og som en annen anonym skriver er det blant annet deilig fordi ingen andre roter. Mange liker alenetid.

Men du skriver «at han forsøker å bestemme ovenfor meg på mange måter».  Det høres ikke bra ut. Her er det noe rart. Hvorfor lar du han gjøre det? Hvis det er deilig å være uten samboer fordi du da kan bestemme over deg selv 🤷🏼‍♀️ På tide å slå opp. Eller få deg et par baller og sett foten ned. 

Anonymkode: b8b11...0e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...