Gå til innhold

Sliter med noia, forvirring og angst de siste dagene på rinexin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor lang tid før hjernen er tilbake til normalen og rinexinen er ute av kroppen?

Hadde en pause fra det i ca 1 1/2 døgn og den kvelden dagen etterpå så følte jeg meg normal. Men så tok jeg igår kveld igjen og har fortsatt noia og angst. Føler meg litt utenfor meg selv. Hvor lang tid kan det ta før alt er ute? Halveringstiden er på 4-5t btw. Føler jeg skal miste det hele tiden denne uka, helt annerledes angst enn jeg pleier å ha.

Anonymkode: 77a46...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Av Rinexin????????

Anonymkode: 6a0ad...052

Det er jo norefedrin, les bivirkninger 1 av 100, får nervøsitet og søvnvansker. Vet det skjer, men trodde ikke det skulle bli så kraftig. Men jeg får jo angst av koffein, så er veldig sensitiv.. fikk sjokk jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke ta rinexin. Jeg holdt på å hoppe ut i vinduet.. jeg ville skade meg selv og omgivelser (barnet). Det var skummelt. 

Veldig rart også at det kom plutselig - jeg har kronisk bihulebetennelse og brukte Rinexin i mange år, var min vidunder medisin for å kunne overleve vinteren. 

Uansett, symptomene forsvinner med engang jeg slutter å ta de pillene. Så kanskje en døgn bare. Jeg forsøkte jo gjennom flere år, sjekke om jeg kan begynne på Rinexin igjen, men nope, blir fortsatt psykotisk. 🤷 

Anonymkode: 20d8e...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg kan ikke ta rinexin. Jeg holdt på å hoppe ut i vinduet.. jeg ville skade meg selv og omgivelser (barnet). Det var skummelt. 

Veldig rart også at det kom plutselig - jeg har kronisk bihulebetennelse og brukte Rinexin i mange år, var min vidunder medisin for å kunne overleve vinteren. 

Uansett, symptomene forsvinner med engang jeg slutter å ta de pillene. Så kanskje en døgn bare. Jeg forsøkte jo gjennom flere år, sjekke om jeg kan begynne på Rinexin igjen, men nope, blir fortsatt psykotisk. 🤷 

Anonymkode: 20d8e...640

Aaah så grusomt!! Bra du fant ut hva det skyldtes... jeg har sett litt innpå det og det er ulovlig i USA pga manglende apetitt, har slitt med det i 2 uker.. men den er på vei tilbake. Nå er det vel ca 36t siden tabletten sin virkning var ferdig. Merker fortsatt litt indre uro og angst men ikke like kraftig som imorges. Jeg tror det skyldes dårlig søvn også. Føler liksom at kroppen min er dritsliten men hjernen har jobba på høygir!! Begynte å få vondt i hals og svelg igår så skal til legevakta etterpå. Lurer på om det skyldes no infeksjon etter korona.. uff. Den rinexinen har skrevt livet av meg, helt sykt hvordan den kan virke på enkelte. Men jeg har det på samme måten med koffein, det blir en type overstimulering av hjernen min og det håndterer den dårlig pga den generaliserte angsten. Ouffh, glad det gikk bedre med deg! Leste vel at 1 av 1000 kan få hallusinasjoner og slike ting, sikkert også psykosetilstander. Efedrin er iallefall sånn, så selvom denne er mildere så mulig det gir litt effekt på enkelte av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (14 timer siden):

Jeg elsker Rinexin. Synes det gjør underverker for slimhinnene mine. 

Det gjorde det de første 9 dagene, kjempedeilig! Men på dag 9 og frem til dag 14 så har jeg knapt fått sove. Kroppen er sliten men hjernen har jobba på høygir! Jeg blir sånn av alt som kan stimulere til med konsentrasjon, som koffein ol. Helt absurd, men utrolig ekkelt. Bra du har så god effekt av den, skulle ønske det funket bedre for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...