AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Ja, hvilken hudsminke bruker du? Jeg bruker ikke så mye hudsminke. Kun når jeg skal på festligheter, egentlig. Men bruker våt (???) foundation fra H&M and that does not really do the trick... helt forjævlig. Såe, nå er det på tide å steppe up gamet! Vet mange liker BareMinerals. Noen som har erfaring? Hva mer enn en foundation trenger man egentlig? Liker litt skimmer og sånt. Anonymkode: ab406...7b3
Sitronpai Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 (endret) Jeg bruker Bare Minerals original foundation når jeg skal pynte meg. Bruker da også alltid litt blush i kinna og fuktighetsspray over. Synes det gir et naturlig lett resultat med bra glød. Uten spray over synes jeg pudderfoundation lett kan se tørt og unaturlig ut. Endret 17. desember 2021 av Sitronpai 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Jeg ønsker også glød, men orker ikke full foundation. Vurderer sånne self tanning dråper, selv om jeg egentlig er litt imot 😅 Anonymkode: 88124...98a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Sitronpai skrev (På 17.12.2021 den 22.03): Jeg bruker Bare Minerals original foundation når jeg skal pynte meg. Bruker da også alltid litt blush i kinna og fuktighetsspray over. Synes det gir et naturlig lett resultat med bra glød. Uten spray over synes jeg pudderfoundation lett kan se tørt og unaturlig ut. Takk for svar Jeg liker en litt "fuktig" look. Litt glans. Så det må jeg unngå. Men hvor lenge varer en fuktighetsspray? AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 22.04): Jeg ønsker også glød, men orker ikke full foundation. Vurderer sånne self tanning dråper, selv om jeg egentlig er litt imot 😅 Anonymkode: 88124...98a Jeg har brukt det tidligere, og syntes det ble ok. Man må være litt forsiktig med det da, for plutsleig blir det litt for mye og så er man oransje. Slet også med at det satte seg i øyenbryn, selv om jeg prøvde å være forsiktig med hvor jeg la det. Anonymkode: ab406...7b3
Sitronpai Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar Jeg liker en litt "fuktig" look. Litt glans. Så det må jeg unngå. Men hvor lenge varer en fuktighetsspray? Anonymkode: ab406...7b3 Mener du hvor lang tid effekten varer eller hvor ofte man må kjøpe ny?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsker også glød, men orker ikke full foundation. Vurderer sånne self tanning dråper, selv om jeg egentlig er litt imot 😅 Anonymkode: 88124...98a Anbefaler produktene fra Lumene! Jeg har nydelig glød nå som jeg har funnet de, og også Mac Fix+ magic touch eller hva den heter, en setting spray som gir en nyyydelig glød som ser helt naturlig ut. Anbefales! Anonymkode: aac8c...e08 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #7 Skrevet 17. desember 2021 Sitronpai skrev (1 minutt siden): Mener du hvor lang tid effekten varer eller hvor ofte man må kjøpe ny? Hvor lenge effekten varer. Feks varer den en hel kveld på byen? Eller må man freshe opp? Anonymkode: ab406...7b3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Skrevet 17. desember 2021 Tretinoin. Anonymkode: f90e8...faa 1
Sitronpai Skrevet 17. desember 2021 #9 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge effekten varer. Feks varer den en hel kveld på byen? Eller må man freshe opp? Anonymkode: ab406...7b3 Den effekten at den fjerner den pudrete looken av pudderfoundationen varer hele kvelden. Selve fuktigheten kan nok vare litt kortere så man kan kanskje føle for å freshe opp hvis man har litt tørr hud, men jeg som har normal/kombinert hud har aldri følt behov for det. 2
AprilLudgate Skrevet 17. desember 2021 #10 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tretinoin. Anonymkode: f90e8...faa Seriøst? 😅 Altså. Men ja, over til spørsmålet: Jeg synes Bare Minerals ser ganske kjipt ut på de fleste. Grålig, og setter seg veldig i porene. Er enig i at Lumene sine produkter gir fin glød (jeg bruker glow cream). Ellers hadde jeg gått for en glødgivende primer. Glød og selvbruning er to forskjellige ting :) Finnes mange flytende highlightere man kan blande forsiktig inn i kremer og foundations. Jeg personlig liker mer glød selektive plasser i ansiktet og ikke over alt. Men jeg synes også Make the Make gir fin glød - særlig den flytende bronzeren. Herregud den er nydelig på! Tipper Fenty og har mye å by på der.
Gjest Lillyy Skrevet 17. desember 2021 #11 Skrevet 17. desember 2021 Kommer vel an på hudkvalitet, men jeg bruker rett og slett bare cerave bodylotion i ansiktet, sammen med loreal true match foundation, og det gir meg veldig fin glød hvis jeg vil føle meg ekstra fresh bruker jeg også pudderblush! Fjerner sminken med cerave foaming cleanser, og bruker vel totalt 5-10 minutter på sminke og hudpleie hver dag 😛 pleide å ha lang rutine før, med skrubb, serum og jeg vet da hva, men opplevde at huden ble mer irritert da enn det den er nå
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #12 Skrevet 17. desember 2021 Sitronpai skrev (31 minutter siden): Jeg bruker Bare Minerals original foundation når jeg skal pynte meg. Bruker da også alltid litt blush i kinna og fuktighetsspray over. Synes det gir et naturlig lett resultat med bra glød. Uten spray over synes jeg pudderfoundation lett kan se tørt og unaturlig ut. Inneholder bare minerals fremdeles bismuth? Gidder du å se på krukken du har? Kjøpte det for maaange år siden men siden bismuth fremkaller kviser måtte jeg slutte. Hvilken spray bruker du over? Anonymkode: eef96...264
Sitronpai Skrevet 17. desember 2021 #13 Skrevet 17. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Inneholder bare minerals fremdeles bismuth? Gidder du å se på krukken du har? Kjøpte det for maaange år siden men siden bismuth fremkaller kviser måtte jeg slutte. Hvilken spray bruker du over? Anonymkode: eef96...264 Ja, den inneholder fortsatt bismuth. Det er vel bismuthen som gir mye av gløden som den foundationen er kjent for.. Vet mange kan få kviser av den, men jeg har ikke opplevd det. Kan ha noe med at jeg nesten aldri har hatt kviser uansett hva jeg har gjort eller ikke gjort. Som fuktighetsspray har jeg brukt cosmica sin rescue mist. Den er nokså rimelig og funker til det jeg bruker den til så har ikke sett behovet for å bytte ut den. Endret 17. desember 2021 av Sitronpai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå