Gå til innhold

Er du en person som alle liker, eller er du en person som splitter folk? At folk enten digger deg eller hater deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til det?

Anonymkode: 3e69e...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste liker meg, fordi jeg er veldig empatisk og lett å være sammen med :) vet ikke om det er personlig, men føler kanskje noen har vært litt kvasse med meg fordi jeg kan fremstå som en «people pleaser», dette er folk som liker å diskutere med folk som har egne meninger, og det er jo helt greit ;) 

Anonymkode: 01b37...fd8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er grunnen til det?

Er en som alle liker 🤷🏼‍♂️
Tipper det er fordi jeg ofte er i godt humør, får folk til å le, er snill og hjelpsom. 

• Liker 5
Skrevet

Ingen av delene. Jeg tror de fleste oppfatter meg som hyggelig og nøytral. Så de liker meg ikke veldig godt, men de misliker meg ikke heller. Jeg flyter bare rundt i periferien. 

Anonymkode: d2126...29a

• Liker 17
Skrevet

Det er ingen som blir likt av alle, men det betyr ikke at man splitter folk.

Du forstår vel at verden er mye mer nyansert enn det, og ikke så svart-hvitt.

• Liker 9
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Det finnes en kategori til (sikkert flere enn det også) og det er folk som ikke blir lagt merke til eller ignorert. 

Tror jeg er litt der, men er vel generelt sett ikke spesielt godt likt. Jeg tror heller ikke at folk hater meg, men blir nok ikke lagt merke til noe særlig. 

Endret av AprilRyan
Skrevet

Tror folk er litt splittet på meg. Er for ærlig. Men da er jeg lett å forholde meg til ihvertfall. 🤷‍♂️

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (6 minutter siden):

Det er ingen som blir likt av alle, men det betyr ikke at man splitter folk.

Du forstår vel at verden er mye mer nyansert enn det, og ikke så svart-hvitt.

Å joda, jeg vet av flere som absolutt alle liker! :) Dvs. nå er jeg jo ingen tankeleser, men man merker jo om noen kommer inn i et rom og løfter stemningen. Mulig det bare er jeg som er heldig med omgangskretsen min også, da :fnise:

Anonymkode: 01b37...fd8

Skrevet

Definitivt en det er delte meninger om :) mye har nok med min litt sorte humor å gjøre, noen tar den og andre ikke. Er også stille og rolig av meg og ikke så sosial, og blir dermed sett på som henholdsvis nettopp stille og rolig, alternativt sur og innesluttet.

Anonymkode: 718d7...a78

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De som kjenner meg liker meg, de andre er helt nøytrale til meg. Ingen som hater meg i vertfall. 

Skrevet

Jeg er en sånn som ikke blir lagt merke til. Fortsatt hender det at folk på jobb kommer og skal håndhilse siden jeg er «ny», vi har jobbet sammen siden 2012. 

Anonymkode: eb807...2ac

• Liker 9
Skrevet

Jeg vet ikke lenger, fordi jeg har sosial angst og har skyvd folk bort fra meg. Dette er 4 år siden. Før angsten kom så var det mange som likte meg, jeg fikk ofte høre at jeg er så hyggelig, snill og søt. Til de som faktisk kjente meg, men jeg var litt sjenert på den tiden og åpnet meg ikke så lett. Jeg ble nok oppfattet som rolig og snill fra fremmede, men til de som kjente meg var jeg en veldig fin person. Jeg har ingen andre i dag fordi jeg skøyv alle vekk. Får meldinger fra folk på messenger med gjevne mellomrom, men jeg klarer bare ikke å svare. 

Anonymkode: eea9f...e25

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke lenger, fordi jeg har sosial angst og har skyvd folk bort fra meg. Dette er 4 år siden. Før angsten kom så var det mange som likte meg, jeg fikk ofte høre at jeg er så hyggelig, snill og søt. Til de som faktisk kjente meg, men jeg var litt sjenert på den tiden og åpnet meg ikke så lett. Jeg ble nok oppfattet som rolig og snill fra fremmede, men til de som kjente meg var jeg en veldig fin person. Jeg har ingen andre i dag fordi jeg skøyv alle vekk. Får meldinger fra folk på messenger med gjevne mellomrom, men jeg klarer bare ikke å svare. 

Jeg har forandret meg veldig, negativt. så jeg vet virkelig ikke lenger. Jeg har mistet meg selv helt.

Skrevet

Jeg er elsket og hatet! Har siden sandkassen alltid hatt lett for å få venner og de som virkelig kjenner meg liker meg godt . Men siden jeg har vært omgjengelig ,pen og kanskje litt for direkte uten å mene noe vondt så er det folk som ikke liker meg. Merker hat fra jenter som er konkurrerende. Men bortsett fra det: Godt likt tilogmed av dyr liksom, alltid 😄

Anonymkode: 8caed...f27

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva er grunnen til det?

Du da? Og hvorfor spør du? Leter du etter noen? 

Anonymkode: 8caed...f27

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ingen av delene. Jeg tror de fleste oppfatter meg som hyggelig og nøytral. Så de liker meg ikke veldig godt, men de misliker meg ikke heller. Jeg flyter bare rundt i periferien. 

Anonymkode: d2126...29a

Samme gjelder for meg, jeg er for det meste nøytral og "grei nok". I tillegg finnes det også noen som direkte misliker meg, og forhåpentligvis noen som liker meg også. 

• Liker 2
Gjest Dikteren
Skrevet

Tror jeg er en person "alle" liker. Nå skriver jeg hermetegn, da både du og jeg vet at man ikke kan bli likt av absolutt alle. Men det er inntrykket mitt av min omgangskrets, bekjentskaper og når jeg blir kjent med nye.

Jeg får høre at jeg er alltid så positiv, energisk, i godt humør, lyser opp rommet etc. Samtidig som jeg er en god lytter.

Skrevet

Jeg tror de aller fleste liker meg, fordi jeg er en rolig, blid og empatisk person. Jeg går overens med de fleste. Jeg havner sjelden i konflikter og kan samarbeide med de fleste. 

Anonymkode: 46b20...a88

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror de aller fleste liker meg, fordi jeg er en rolig, blid og empatisk person. Jeg går overens med de fleste. Jeg havner sjelden i konflikter og kan samarbeide med de fleste. 

Anonymkode: 46b20...a88

Dette 👆 til flere gode egenskaper man har , desto lettere å like . Folk som får andre til å føle seg bra , blir ofte godt likt 🥰

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir garantert ikke likt av alle, og det er jeg fullstendig klar over hvorfor jeg ikke blir. Det er helt greit. Jeg får respekt, og det er det viktigste. Jeg er nok typen som både utfordrer og kan ta for stor plass.

Når det er sagt, så er jeg også en person som lett liker andre, og jeg har lett for å hjelpe hvis noen trenger det. Har verdens fineste venner og familie, så det setter jeg stor pris på. 

For meg er det viktigere å få respekt enn å bli likt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...