Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #1 Del Skrevet 11. oktober 2002 Nå som det er helg :D vil jeg lage noe godt i kveld.. Jeg har en sånn leirgryte og lurer på noe: skal man legge den i bløt først?? Mener å ha hørt det en gang. Og hva lager dere i gryten deres? kylling, storfe? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 11. oktober 2002 #2 Del Skrevet 11. oktober 2002 Heisann Ja den skal ligge i bløt . Og sett den i kald ovn. Ellers kan du risikere at formen sprekker. Vi pleier å lage kylling. Legger div grønnsaker i biter nederst med godt krydret kylling delt i fire oppå. syns det er godt og legge med en appelsin delt i båter, og ha et glass rødvin over før den går i ovnen. Det er bare fantasien som setter grenser. Bruk det du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 12. oktober 2002 #3 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg har lam i, nå i lammesesongen. Yummie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Svinsestek! Langtidsstekt! Sinnsykt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Svinestek! Langtidsstekt! Sinnsykt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå