AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Del Skrevet 17. desember 2021 Ser ikke forskjell. Anonymkode: 1a602...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Del Skrevet 17. desember 2021 Dytt Anonymkode: 1a602...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Del Skrevet 17. desember 2021 Straffe kommer som regel hvis noen er innafor det gule feltet, og dermed hindrer det som kunne blitt scoring. Frikast kommer hvis forsvaret gjør en liten feil, men som ikke er alvorlig nok til bestrafning. Gult kort kommer med en for tøff takling, men som ikke er så stygg at det blir 2 min... Gult kort kan også komme hvis man kjefter for mye på dommerne.. Enkelt forklart.. Anonymkode: 23343...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Del Skrevet 17. desember 2021 Et spørsmål INGEN jeg har spurt, selv folk som har spilt håndball i flere år, har klart å svare på: hva i huleste er en playmaker?! Anonymkode: 59d05...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et spørsmål INGEN jeg har spurt, selv folk som har spilt håndball i flere år, har klart å svare på: hva i huleste er en playmaker?! Anonymkode: 59d05...4ee Playmaker er den som styrer spillet, bestemmer hvilket system de skal ha i angrep, og spiller opp de andre. På norge er det Stine Bredal Oftedal. Later som den går på mål, og da trekker på seg en forsvarsspiller eller to, for å skape plass for de andre. De beste er også tøffe på mål selv. Anonymkode: 23343...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Playmaker er den som styrer spillet, bestemmer hvilket system de skal ha i angrep, og spiller opp de andre. På norge er det Stine Bredal Oftedal. Later som den går på mål, og da trekker på seg en forsvarsspiller eller to, for å skape plass for de andre. De beste er også tøffe på mål selv. Anonymkode: 23343...e23 Du? Takk! ❤️ Anonymkode: 59d05...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #7 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Straffe kommer som regel hvis noen er innafor det gule feltet, og dermed hindrer det som kunne blitt scoring. Frikast kommer hvis forsvaret gjør en liten feil, men som ikke er alvorlig nok til bestrafning. Gult kort kommer med en for tøff takling, men som ikke er så stygg at det blir 2 min... Gult kort kan også komme hvis man kjefter for mye på dommerne.. Enkelt forklart.. Anonymkode: 23343...e23 Godt forklart, takk Anonymkode: 1a602...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå