Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...icle1134055.ece

Hvor lettlurte kan vi kvinner egentlig bli? Låne bort penger i de beløpsstørrelsene det her er snakk om :overrasket:

Og med det store antal kvinner han har hatt de siste årene, så kan han da neppe ha kjent noen av disse kvinnene særlig lenge før de lånte han penger.

Snakk om dyrkjøpt lærepenge ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:overrasket::redd::sjokkbla: Herregud!

Går det an å være så ond???

Denne mannen burde ha sittet i fengsel resten av livet sitt!!

Vi bør passe på sånt ja. :Nikke:

Jeg hadde ihvertfall aldri lånt bort penger til en jeg ikke kjenner så godt. :riste: Ihvertfall når det er snakk om så store beløp.

Om jeg hadde vært sammen med èn, i bare noen måneder, som skulle låne så mye penger av meg, så hadde jeg bedt han om å låne hos noen andre istedet! F.eks hos foreldre, søsken eller bestekompisen!, eller banken! :tommel:

Endret av Magdalena
Skrevet
:overrasket:    :redd:        :sjokkbla:  Herregud!

Går det an å være så ond???

Denne mannen burde ha sittet i fengsel resten av livet sitt!! 

Vi bør passe på sånt ja. :Nikke:

Jeg hadde ihvertfall aldri lånt bort penger til en jeg ikke kjenner så godt.  :riste:  Ihvertfall når det er snakk om så store beløp.

Om jeg hadde vært sammen med èn, i bare noen måneder, som skulle låne så mye penger av meg, så hadde jeg bedt han om å låne hos noen andre istedet! F.eks hos foreldre, søsken eller bestekompisen!  :tommel:

Bare det faktum at han hevder han er lege burde jo tilsi at han har noenlunde privatøkonomi.

Og om han virkelig hadde vært lege, men likevel hadde satt seg i en situasjon at han ikke kunne låne penger i banken men må spørre den nye dama om bistand.

Ja da burde det ihvertfall ha ringt noen varselklokker for disse damene :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...