Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan komme seg videre etter noe som aldri ble? Sorgen etter potensialet🤷‍♀️ Gråte over en trist film, noen forslag?

Anonymkode: c932b...a7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste medisinen mot kjærlighetssorg er mange one night stands. 

Anonymkode: b160a...ee8

Skrevet

Utfordringen er vel dessverre at jeg blir knyttet til de jeg har sex med😒

Skrevet

Glem han og gå videre 

Anonymkode: 9903f...723

Skrevet (endret)

Beste medisin er å følge fornuften, tenker jeg. Ikke la sorgen ta overhånd. Alt blir bra igjen. 

Endret av Eloise12345
Skrevet

Ta vare på deg selv, dusj og stell deg, treff venner/familie, gråt når du føler for det og husk at det blir bedre. Vi er mange som har vært gjennom tøffe kjærlighetssorger og som har kommet sterkere ut av det og funnet mye bedre partnere. En god klem til deg, det er ikke lett ❤️

Anonymkode: c6149...947

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker 3 år på å komme meg over de jeg virkelig har elsket. Du må bare forstå at ting tar tid tror jeg. 

Anonymkode: e69c7...c88

Skrevet

Takk! Må vel bare være god mot seg selv. Men suger, vil bare være glad i noen som er glad i meg..

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvordan komme seg videre etter noe som aldri ble? Sorgen etter potensialet🤷‍♀️ Gråte over en trist film, noen forslag?

Anonymkode: 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg bruker 3 år på å komme meg over de jeg virkelig har elsket. Du må bare forstå at ting tar tid tror jeg. 

Anonymkode: e69c7...c88

Det var en som jeg har hatt følelser for og det tar tid med å komme seg videre. For meg så tok det nesten 3år. 

Anonymkode: 8a98c...f50

Skrevet

Jeg sørger fremdeles over noe som aldri ble, det er 6 mnd siden nå. Ikke like vondt som i starten, men tenker fremdeles på han. Sender aldri melding eller snap, og får heller aldri noe fra han. Prøver å godta at dette ble vår historie, selv om jeg skulle ønske den endte på en annen måte.

Det er vondt, og det kjennes i både kropp og sjel. Men det går vel over♥️

Anonymkode: 311c5...3e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...