miracle Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 skal to uker til tyrkia til sommern igjen.. men denne gangen vil vi også prøve ut side.. men iogmed at vi skal være to uker er vi litt redd for at to uker i side fort kan bli litt kjedelig. ser for meg side som en velig rolig by med litt lite å finne på i lengden i to uker.. var i alanya og selv i denne kjempe store byen ble det kjedelig etter par dager! samme butikker hver dag!! så lurte da på om det var mulig å ta en uke i side og en i alana, under en og samme reise og byrå? altså at et bestilles to hoteller på forhånd.. eller blir dette mega dyrt!!? miracle
Pasha Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 det trur jeg fint kan gå ann. vet jo i allefall at det går ann å bestille en uke på et hotell og en uke p ået annet hotel.. så trur dette skulle gå også. send en mail til byrået og spør.. trur ikke at det blir så fryktlig mye dyrere,, muligens så må du betale slik at du betaler den dyreste hotellprisen begge ukene.. selv om det ene hotellet kanskje er billigere,, men dette er jeg ikke sikker på
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #3 Skrevet 17. oktober 2005 Det er derfor jeg ikke reiser på charterferie. Ved å reise med andre reisebyråer kan man sette sammen en ferie akkurat som man vil ha det på egen hånd.
Gjest tyrkiareiser Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 hei har selv vært mange ganger i tyrkia og i år bestilte vi bare fly billetten.. vi bestilte hotell når vi kom fram, og dermed fikk vi vært noen dager i antalya, i kemer i side og tilslutt alanya! Blir kjedelig vist man ikke gjør annet en stranden og butikker.. i Side er det nært til Manavgat..en by like ved side..Derfra kan dere ta buss til waterfall..en fantastisk fin plass... Anbefaler dere også Antalya på det sterkeste..gammelbyen der er nydelig! I alanya anbefaler jeg at dere drar til dim cay opp mot fjellene..er flere forskjellige plasser der,men en av de øverste er finest..der er d bygd små hytter oppgjenom fjellveggen! hmm, mye å gjøre og kjeda meg ikke ett sekund! vi leide hotell for mellom 120-150 kr natta..ikke beste standar men så var vi stort sett bare der og dusjet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå