AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Vil gå fra kjæresten, men vet ikke om det er depresjonen som snakker, eller alle følelsene jeg har fra adhd. har tenkt på dette lenge, men fortsatt er han en veldig snill mann, og har tatt til seg barna som sine egne, noe jeg ikke klarer med hans. vi krasjer på mye, han har vært mye frekk mot meg og føler at det har ødelagt mye. Han er også mye sint, og jeg gråter ofte. Han forstår meg heller ikke på hvordan jeg sliter. Jeg trenger hvile pga utmattelse og smerter og eneste mulighet jeg har det er 1 helg i mnd. Men da har kjæresten hans unge og forventer at jeg skal være med dem. Jeg får ikke hentet meg inn da, og det forstår ikke han. Jeg kan ikke presse meg så mye at det går utover ungene, jeg sliter nok som det er. Har vi barna på samme helg så er jo vi sammen. Men alt jeg gjør er feil tydeligvis. Vi bor ikke sammen. jeg har mye negative tanker, er utmattet til de grader, da jeg har to krevende barn 100% utenom den ene dagen i mnd. føler meg knust, såret, vil bare flytte vekk herfra. Til en plass jeg føler meg hjemme. men spørsmålet er om det er depresjon/de sterke følelsene jeg ikke klarer å kontrollere helt som gjør det, og om jeg kommer til å angre eller ikke. Anonymkode: dec43...299
MizzVic Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Spiller det noen rolle, hvorfor du føler som du gjør? Det er mye man trenger i livet, en kjæreste som som oftest er bra, er ikke en av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå