Gjest kokka Skrevet 13. oktober 2005 #1 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har en medisterdeig liggenes i kjøleskapet som må brukes snart.. hadde egentlig tenkt på å steke medisterkaker, men har visst ikke så lyst på det i dag... Noen som har noen andre spennende oppskrifter med medisterdeig....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #2 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er faktisk veldig godt med medisterdeig i kjøttsaus til spaghetti og i Lasagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 13. oktober 2005 #3 Del Skrevet 13. oktober 2005 På pizza! Det høres ikke godt ut, men jeg lover, det er! Masse ketchup på bunnen, stek litt krydret medisterdeig, løk og champignon sammen og bruk som fyll. Ost på toppen. Enkelt og knallgodt! NB, du må ikke helle av fettet, da blir det tørt. Ellers synes jeg det er bedre å lage kjøttpudding enn medisterkaker, da det blir saftigere. Stek rett og slett deigen i en brødform i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. oktober 2005 #4 Del Skrevet 13. oktober 2005 Skrell og skjær poteter i litt tykke skiver. Skjær opp hodekål (i sånne stykker som når du lager fårikål). Surr kålen i litt smør. Legg kål, poteter og farse (formet til boller) lagvis i en stor kjele. Krydre med salt og pepper mellom lagene, hell på vann og kok opp. La koke til potetene er møre. Namnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå