AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Del Skrevet 17. desember 2021 Trenger tips til bøker til 12 år gammel gutt og jente. Begge liker godt dektektiv bøkene til Lier Horst. Jenta er veldig glad i hester. Anonymkode: b7aa3...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Del Skrevet 18. desember 2021 J.R. Palacio: Mirakel, det er en nydelig bok om å ønske å passe inn. Og den finnes i pocket, så den er ikke så dyr: https://www.gyldendal.no/barneboeker/9-13-aar/mirakel/p-144104-no/ Anonymkode: 9a1bb...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Del Skrevet 19. desember 2021 Støtter forslaget on Mirakel ovenfor. Maren Ørstavik har en hesteserie som kan passe for jenta. Den hvite hestens hemmelighet og Storm i stallen. Jeg har bare lest begynnelsen av Den hvite hesten, men jeg har godt inntrykk av den. Ellers er Hør’a dagbok bra (og en av superfinalistene i Bokslukerprise). Hvis de vil lese krim så kan jeg anbefale Mot&mysterier av Frode Eie Larsen og Det brenner av Sunniva Vagstad. Evt Ankh-serien av Monika Steinholm. Anonymkode: 0e990...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Del Skrevet 20. desember 2021 bøkene til J. R. R. Tolkien. Anonymkode: de13f...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå