AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 DNB fremstår som norges mest forhatte bank overalt hvor man leser. Kan noen forklare meg hvordan de da har endt opp som landets største bank...? Hvorfor har ikke kundene flyktet for lenge siden? Anonymkode: bd4e9...30c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Jeg er kunde i DNB. Skjønner ikke noe av det du skriver, jeg. Anonymkode: bdf8c...fad 9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Veldig godt spørsmål, ts! Hører så mye skitt om DnB, mye kritikk, men de fleste er fortsatt kunder der. Hvordan er det mulig? Anonymkode: bf3cf...b69
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Pga at banken har veldig god beliggenhet og er dermed lett tilgjengelig for mange kunder. Anonymkode: 995a9...fbd
Nevian Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Pga at banken har veldig god beliggenhet og er dermed lett tilgjengelig for mange kunder. Anonymkode: 995a9...fbd Haha, sånn at det er enkelt å stikke innom for å fylle ut en blankett for uttak eller innskudd ja! Det må være derfor 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 Nevian skrev (2 minutter siden): Haha, sånn at det er enkelt å stikke innom for å fylle ut en blankett for uttak eller innskudd ja! Det må være derfor Jepp🤭 Anonymkode: 995a9...fbd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #7 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er kunde i DNB. Skjønner ikke noe av det du skriver, jeg. Anonymkode: bdf8c...fad Samme her. Anonymkode: c0a1b...088 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Skrevet 17. desember 2021 Jeg har DnB og er veldig fornøyd. jeg har årlig kontakt med kundebehandleren min gjennom 7 år nå.DnB hjalp meg med å kapre drømmehuset, jeg har en grei rente. I tillegg er jeg veldig fornøyd med nettbanken og appen de har. Det er enkelt. Har prøvd en eika bank tidligere og det var krise i forhold. Anonymkode: e76aa...cd6 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #9 Skrevet 17. desember 2021 Fikk lån der med bedre betingelser enn andre banker. Da jeg sto i et samlivsbrudd for noen år siden, hjalp de meg veldig slik at jeg kunne beholde huset alene. Forøvrig er appen deres mye bedre enn andre banker. Er svært fornøyd med DnB. Anonymkode: 20046...0a8 2
Brunello Skrevet 17. desember 2021 #10 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har DnB og er veldig fornøyd. jeg har årlig kontakt med kundebehandleren min gjennom 7 år nå.DnB hjalp meg med å kapre drømmehuset, jeg har en grei rente. I tillegg er jeg veldig fornøyd med nettbanken og appen de har. Det er enkelt. Har prøvd en eika bank tidligere og det var krise i forhold. Anonymkode: e76aa...cd6 Nettbanken deres går vel for å være ganske dårlig og gammeldags sammenlignet med de beste.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #11 Skrevet 17. desember 2021 Brunello skrev (11 minutter siden): Nettbanken deres går vel for å være ganske dårlig og gammeldags sammenlignet med de beste. Absolutt ikke Anonymkode: bf3cf...b69 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #12 Skrevet 17. desember 2021 Brunello skrev (13 minutter siden): Nettbanken deres går vel for å være ganske dårlig og gammeldags sammenlignet med de beste. Jeg er ikke enig, og det er ikke kollegaene mine heller. Og vi har tilgang til mange forskjellige nettbanker pga jobb. DNB har den beste. Vel å merke når den fungerer….. Anonymkode: 09a5f...5d1 5
Brunello Skrevet 17. desember 2021 #13 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Absolutt ikke Anonymkode: bf3cf...b69 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke enig, og det er ikke kollegaene mine heller. Og vi har tilgang til mange forskjellige nettbanker pga jobb. DNB har den beste. Vel å merke når den fungerer….. Anonymkode: 09a5f...5d1 Gikk litt fort. Skulle ha uthevet Eika i innlegget jeg siterte.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #14 Skrevet 17. desember 2021 DNB var de eneste som ville gi meg lån. Og så ble jeg liksom værende der. Nettbanken deres er veldig bra sammenlignet med tre andre jeg har erfaring med, men mest er det vel vanens makt. Anonymkode: 7d6ff...08b 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #15 Skrevet 17. desember 2021 DNB var den eneste banken som ikke ville gi meg boliglån, kjenner flere som har og har hatt lån der de som er/var missfornøyd med renten. De er en sikker bank som tar tilnærmet null risiko. Så vil vell på den måten være den sikreste banken å ha viss det blir krise for banker igjen. Nettbanken deres er ryddig og oversiktelig. Var kunde i dnb helt fra barndommen, syntes den var helt super. Helt til jeg skulle inn på boligmarkedet. Er nå i spk1 og bolig er boks, har dnb enda men kun pga enkelte fond jeg har der. Anonymkode: c4fbc...afe
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #16 Skrevet 17. desember 2021 Søkte i 8 banker for å få et lite boliglån. Alle sa nei, DNB ga meg lån. Veldig hyggelige og flinke rådgivere som bryr seg. Fikk meg også i gang med fondsparing til ungene, veldig moro når du har fått det forklart. De tjener penger på meg, jeg tjener penger på fond, fikk drømmehuset, fikk låne ekstra til å pusse det opp også...uten problem. Hadde det ikke vært for Dnb måtte jeg ha betalt 7000 mer i mnd for noe på under halve størrelsen, bare på leie - og da er husforsikring, kommunale avgifter og eiendomsskatt regnet med... Liker DNB kjempegodt. Anonymkode: d538c...18c 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #17 Skrevet 17. desember 2021 Fordi det er bare de som er dårlige kunder og ikke får det som de vil som gidder å syte høylytt. Anonymkode: e4963...fdb 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #18 Skrevet 17. desember 2021 Nevian skrev (5 timer siden): Haha, sånn at det er enkelt å stikke innom for å fylle ut en blankett for uttak eller innskudd ja! Det må være derfor Haters gonna hate. Du prater opplagt tull, de fleste kunder gjør ikke det lenger og har ikke gjort det de siste 20 årene. DNB har over 2 millioner kunder, så selv om noe stemmer uttaler seg kritisk og får vel mye oppmerksomhet, så har jo ganske mange valgt banken likevel..? AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ikke enig, og det er ikke kollegaene mine heller. Og vi har tilgang til mange forskjellige nettbanker pga jobb. DNB har den beste. Vel å merke når den fungerer….. Anonymkode: 09a5f...5d1 Nettbanken har oppetid på over 99,7% over tid, men også mnd med 100%.. vet du om en nettbank som har 100% oppetid, alltid? Alle banker sikter på 100%, men vet du om noen som garanterer 100%? Anonymkode: 4cf60...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #19 Skrevet 17. desember 2021 Brunello skrev (5 timer siden): Nettbanken deres går vel for å være ganske dårlig og gammeldags sammenlignet med de beste. Hhaha på hvilken planet? DNB er ledende på app og nettbank, det vet til og med jeg som jobber i en helt annen bank 😂 DNB er basicly de utviklerne ser til når de utvikler løsninger hos konkurrentene. Anonymkode: e4963...fdb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå