^me^ Skrevet 13. oktober 2005 #1 Del Skrevet 13. oktober 2005 jeg skal lage noe kjapp middag til gubben kommer hjem. jeg tenkte og lage fiskepinner, poteter med nearnaise saus. så har bearnaise sausen gått ut i mai...er den spiselig? jeg tenker på at det er jo bare pulver? eller må jeg ta meg en tur til butikken for en liten pose med bearnaise saus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #2 Del Skrevet 13. oktober 2005 Den hadde jeg brukt ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. oktober 2005 #3 Del Skrevet 13. oktober 2005 Pulverposer er stemplet med "best før." Så de kan trygt brukes utover denne datoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MR.pink Skrevet 13. oktober 2005 #4 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har servert middag der poser med krydder, krydder sauser osv har hatt hele 12 år siden best før datoen. Dette har fungert glimmrende uten noe som helst bismak. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 13. oktober 2005 #5 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har servert middag der poser med krydder, krydder sauser osv har hatt hele 12 år siden best før datoen. Dette har fungert glimmrende uten noe som helst bismak. Ok, det var spenstig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå