AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Jeg fikk beskjed fra mitt bemanningsbyrå om at jeg ikke fikk lønn jul-og nyttårsaften siden jeg ikke jobber pga bedriften er stengt. Syntes dette var merkelig og fant info på https://www.finansnorge.no/arbeidsgiver/arbeidsrett/ansettelse-og-avtaleforhold/innleie-fra-vikarbyraaer/ Der står det svart på hvitt. Sendte dette til bemanningsbyrået og de var såååå lei seg for å ha gitt meg feil info og nå lærte de noe nytt…jaha liksom 😳 Så ikke stol blindt på hva de sier, er ikke alltid det stemmer med loven. Anonymkode: 6f66f...6a3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Stoler man blindt på noen som helst bedrifter? Tenker at de ansatte har en viss plikt i å undersøke sine rettigheter. Når det er sagt, så er jeg innleid og får betalt fri jul og nyttår. Anonymkode: 74619...775 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Jeg fikk betalt slike dager da jeg jobbet i Manpower, aldri hatt noe problem med det. Høres ut som du har en ukompetent kontaktperson. Anonymkode: 68075...fc1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 De fleste arbeidsgivere vil prøve seg, så det er lurt å lese seg litt opp ja. Anonymkode: 8ea48...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå