AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Tok medisinsk abort for ca 4 uker siden. Blødde en god del med kramper etter den første tabletten jeg fikk på sykehuset. Da det var tid for tabletter i skjeden fikk jeg aldri de helt store mens smertene men kom ut noen klumper den dagen . Var 8 uker vel så på vei.. rett etter dette forsvant kvalmen. Var ekstremt kvalm. Puppene ble mindre å dabbet litt av innen en uke etterpå. Så gikk det fire dager så ble puppene veldig ømme igjen å store. Nå er de tilbake der de var før aborten.. vonde og litt sprengt. Sammen med kvalmen kom og sigende tilbake.. har egentlig blødd som en svak mensen helt til nå. Kan plutselig fossblø friskt blod også. Skjedd ett par ganger.. sykehuset vil at jeg ser an til over nyttår. Men jeg er oppblåst i magen å føler meg «fyllt opp» i bekkenet. Litt rar følelse som er vanskelig å beskrive men tror ikke jeg har noen tegn til infeksjon heller.. hadde en spontan abort for ett par mnd siden før dette å da vet jeg ikke om alt kom ut for det var mørkt å skjedde så plutselig da jeg satt på do ( ønsket ikke å se) - så kan det være rester av den andre aborten som kom ut denne gangen ? Men at jeg enda er gravid ?😓 og at gravidsymptomene pauset seg en uke pga pillene som skal dempe hormonet som holder på graviditeten? Blir helt svett av å tenke på alle scenarioer her.. hva er egt sannsynlig her ?😥😥 Anonymkode: dac07...a6b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Vil det ikke være mest naturlig å ta en graviditetstest så du kan avklare om du er gravid? Anonymkode: 6ced3...b2e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil det ikke være mest naturlig å ta en graviditetstest så du kan avklare om du er gravid? Anonymkode: 6ced3...b2e Joo har gjort det! Den er sånn like sterk positiv som den var da jeg fant ut jeg var gravid noen dager etter IKM.. sykehuset sier den ikke tells pga hcg i kroppen fortsatt kan være tilstede😓 vet det et teit å spørre her inne men har ingen å dele tanker med å sykehuset tar en god stund å dra til pluss ingen ledig Time hvis ikke mistanke om infeksjon før nyåret.. eventuelt kan jeg dra en time med bil til privatklinikk da🤷🏼♀️ Anonymkode: dac07...a6b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Positiv test fire uker etter abort burde jo ikke være mulig? 🤔 Resten, slik som kvalme og ømme pupper og følelsen av å være sinnssykt oppblåst - dette har jeg selv opplevd etter SA i uke 10. Var så oppblåst at jeg ironisk nok så mer gravid etter SA enn før. Men positiv test, og så lenge som fire uker etter, det er litt suspekt. Anonymkode: f7a84...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå