AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Jeg syntes partnern min er stygg. Jeg gjorde ikke det når vi møttes, da syntes jeg han var skikkelig vakker. Men nå orker jeg så vidt se på han. Jeg er kanskje overfladisk men han er tjukk, BMI på fedme skalaen og jeg syntes virkelig ikke det er attraktivt. Han kler seg bare i joggebukser og nerdete T-skjorter med pokemon eller batman motiv og er en mann på snart 30. Eier 1 olabukse som kun blir brukt i selskaper ol. Noen som har erfaring å bli tiltrukket av partner på nytt? Syntes liksom ikke det er rettferdig ovenfor han heller, å være sammen en som er flau over han. Han er jo en fin fyr ellers... Har lyst til å gå, men tar to små barn så det er ikke så enkelt. Anonymkode: 6e63f...304 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Dette er helt normalt. Og du skriver jo samtidig fint lite om deg selv. Er du noen som er verdt å pynte seg for? Har han noen grunn til å la være og forfalle? Ser du så mye bedre ut selv? Anonymkode: 60c4d...495 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Dere kan prate om det. Jeg har erfaring med å miste lyst på partner. Ikke var han aktiv og han overspiste ofte. Det største problemet var at han var så lat. Merket jeg fikk mye mer lyst når han var i aktivitet, på tur etc. Latskapen gjorde at jeg mistet lysten. Du kan ta initiativ til paraktiviteter og spørre om han ikke kan ha på seg andre klær. Og skryt av ham når han har på andre klær. Gi ham oppmerksomhet da. Anonymkode: 51426...dca 1
Isambard Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Trist, men av respekt for ham kan du ikke fortsette sånn. Ikke fortsett forholdet for hans skyld. Du kaster bort hans liv i tillegg til ditt eget. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er helt normalt. Og du skriver jo samtidig fint lite om deg selv. Er du noen som er verdt å pynte seg for? Har han noen grunn til å la være og forfalle? Ser du så mye bedre ut selv? Anonymkode: 60c4d...495 Jeg er ganske opptat av hvordan jeg ser ut og passer på å se velstelt og kle meg ordentlig når jeg skal ut. Går aldri i joggebukser offentlig. Gjør en innsats. I motsetning til han da, så drar jeg til frisør og fikser håret og sminker meg gjerne litt feks. Jeg vil gjerne være en som partneren min er stolt av. Anonymkode: 6e63f...304 2
sicario Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 Har mine tvil om at det er noe som helst han kan gjøre for å snu deg. Mange som mister attraksjonen til partner leter etter eksterne årsaker. Sannheten er ofte at attraksjonen ofte går ned over tid, uavhengig av hva partner gjør. Har opplevd motsatt. Hadde en samboer som ikke var verken opptatt av kosthold eller trening til hun virkelig fikk «dilla». Trente seg vanvittig opp i form (medaljer i fitnesskonkuranser etter vi gjorde det slutt). Jeg mistet min tiltrekning til henne. Ikke fordi hun ble så bra trent, men fordi forelskelsen var over og tiltrekning op et minimum. Handlet over hode ikke om hvordan hun fremsto fysisk. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #7 Skrevet 17. desember 2021 Så merkelig. Var du svaksynt da dere møttes før, og plutselig fikk du bedre syn? Like folk tiltrekkes hverandre. Så hvordan ser du ut egentlig, hva er din BMI? Hvor høy er du? Rynker? Strekkmerker? Cellulitter? Anonymkode: 627d9...9fe
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Skrevet 17. desember 2021 Er ikke mye vits om man ikke liker hverandre. Anonymkode: e67c1...53d
Gjest Kong Durek Skrevet 17. desember 2021 #9 Skrevet 17. desember 2021 (endret) Det er en ærlig sak, og i stor grad hans egen feil at han bare har gått ut ifra at det ikke ville få noen konsekvenser å la seg forfalle. Men du må så klart si ifra, så han vet hva han har å forholde seg til. Kanskje tar han seg sammen når han får kniven på strupen. Men kanskje gjør han ikke det, og da er neste trekk opp til deg. Alt en kan be om av et annet menneske er ærlighet. Endret 17. desember 2021 av Kong Durek
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #10 Skrevet 17. desember 2021 Har han vært sånn hele tiden? Fedme og joggebukser? Anonymkode: 9779f...2a8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #11 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ganske opptat av hvordan jeg ser ut og passer på å se velstelt og kle meg ordentlig når jeg skal ut. Går aldri i joggebukser offentlig. Gjør en innsats. I motsetning til han da, så drar jeg til frisør og fikser håret og sminker meg gjerne litt feks. Jeg vil gjerne være en som partneren min er stolt av. Anonymkode: 6e63f...304 Derfor er jeg singel... Anonymkode: d17d4...f31
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #12 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syntes partnern min er stygg. Jeg gjorde ikke det når vi møttes, da syntes jeg han var skikkelig vakker. Men nå orker jeg så vidt se på han. Jeg er kanskje overfladisk men han er tjukk, BMI på fedme skalaen og jeg syntes virkelig ikke det er attraktivt. Han kler seg bare i joggebukser og nerdete T-skjorter med pokemon eller batman motiv og er en mann på snart 30. Eier 1 olabukse som kun blir brukt i selskaper ol. Noen som har erfaring å bli tiltrukket av partner på nytt? Syntes liksom ikke det er rettferdig ovenfor han heller, å være sammen en som er flau over han. Han er jo en fin fyr ellers... Har lyst til å gå, men tar to små barn så det er ikke så enkelt. Anonymkode: 6e63f...304 Da går jeg ut fra at dere har vært sammen en god stund, om dere har flere barn. Har han gått opp i vekt? Endra klesstil? Anonymkode: e67c1...53d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #13 Skrevet 17. desember 2021 Måten du snakker om ham forteller at det ikke bare er tiltrekningen som er borte, men følelsene generelt. Gå for hans og barnas skyld, du kan ikke fortsette slik. Anonymkode: ef9e2...533 1
JulieA Skrevet 17. desember 2021 #14 Skrevet 17. desember 2021 Har ikke annet råd enn at du er nødt til å være ærlig og ta det opp ned ham ( på en fin måte selvsagt). Har stor forståelse for at du mister lysten på en partner som til de grader neglisjerer hvordan han tar seg ut. Kanskje han bare trenger et spark bak. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #15 Skrevet 17. desember 2021 Det er aldri enkelt å gå ut av et forhold. Ikke uten barn engang. Likevel kan det til tider være det beste for begge, om forsøk på å få vesentlige faktorer på plass igjen feiler. Ja jeg har erfaring med å få tenning tilbake, men da var det ikke utseende det gikk på, men at selve relasjonen mellom oss hadde gått galt. Vi måtte bygge opp igjen gode følelser for hverandre. Eller jeg måtte det ovenfor ham. Uansett var han klart over situasjonen, og bidro til dette. På en måte er jeg litt i en slik situasjon nå også. Etter en tung tid med mye sykdom har jeg latt meg selv forfalle litt. Jeg har gått opp noen kilo, og har ikke vært så opptatt av å kle meg fint eller bruke sminke. Dette har medført at jeg ikke føler meg sexy. Mitt initiativ til sex har derfor dalt. Min kjære tar fremdeles initiativ. Naken, ren og uten sminke når vi legger oss er jeg jo mer eller mindre som tidligere. Jeg har en ærlig mann, som har gitt meg tilbakemelding på at han savner mitt initiativ. Vi har også god kommunikasjon rundt det meste, så jeg kunne være ærlig om årsaken, og han om at han er enig i at jeg må snu dette. At det ikke er så inspirerende for ham heller at jeg ikke gjør noe for å se bra ut. Det var en bra samtale, og den ga meg puffet til å ta tak i det. Vet ikke hvor åpen din mann er for en slik samtale, men jeg ville forsøkt det før brudd iallefall. Anonymkode: fd993...b73 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #16 Skrevet 17. desember 2021 Jeg også er slik. Lat som få. Det starter etter jeg hadde passert 30. Ble etterhvert tynnfeit og skallet, kjipt. Men jeg er altfor lat for trening og vedlikehold. Anonymkode: 6f507...74a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #17 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 14.49): Så merkelig. Var du svaksynt da dere møttes før, og plutselig fikk du bedre syn? Like folk tiltrekkes hverandre. Så hvordan ser du ut egentlig, hva er din BMI? Hvor høy er du? Rynker? Strekkmerker? Cellulitter? Anonymkode: 627d9...9fe Veier 64 kg og 166 høy. 25 år så lite rynker og noe strekkmerker på lår. Ingen cellulitter. Syntes selv jeg kanskje er litt over gjennomsnittlig attraktiv, men ikke noe supermodell liksom.. Var stormforelsket da jeg møtte han. Har BPD så han ble helt idealisert og var så perfekt i hodet mitt som mulig. Blitt "friskmeldt nå" så har ikke det samme syntes på han lenger. Anonymkode: 6e63f...304
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #18 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har BPD... Anonymkode: 6e63f...304 Da er vel ikke akkurat det et sjokk at du plutselig ikke liker ham mer. Anonymkode: e67c1...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå