AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Kvinne 34 (200-300), mann ca 40 (100-150), jente snart 3 (200-300). Mest til kvinne og jente siden vi er i slekt 😆 "Kvinne" skulle egentlig sende ønskeliste(r), men enten veldig glemsk eller gir blaffen. Anonymkode: 91548...fbc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Kvinne og mann er forlovet og samboere, og kan evt få noe sammen. Kanskje noe som hun er mest interessert i 😄 Anonymkode: 91548...fbc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Det er litt vanskelig å komme med gaveideer når jeg ikke vet noe som helst om personene. Generelt liker 3-åringer leker, i alle fall. Men hvilken type leke er vanskelig å si noe om. Er det noe spesielt på tv/film hun liker for eksempel? Dukker? Biler? Hva liker de voksne? Noe spiselig? Pynt og nips, og da; hvilken stil/farger? Tøfler? Er det noe de mangler? Hvilken hobbyer har de? Liker de å lage mat? Så vanskelig å gi noen gavetips når vi ikke vet noe om dem. Anonymkode: 087f5...bf9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Jente 3 år - Lego, Brio, tegnesaker, plastellina, perler. (De fleste barn i dag har mer enn nok leker, så "forbruksvarer" som perler og tegnesaker kan være lurt.) Kvinne og mann bør egentlig få enten en bok de kan like hver, eller noe spiselig. Kanskje noen litt dyrere varer de ikke ville unnet seg selv. Anonymkode: ccc71...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er litt vanskelig å komme med gaveideer når jeg ikke vet noe som helst om personene. Generelt liker 3-åringer leker, i alle fall. Men hvilken type leke er vanskelig å si noe om. Er det noe spesielt på tv/film hun liker for eksempel? Dukker? Biler? Hva liker de voksne? Noe spiselig? Pynt og nips, og da; hvilken stil/farger? Tøfler? Er det noe de mangler? Hvilken hobbyer har de? Liker de å lage mat? Så vanskelig å gi noen gavetips når vi ikke vet noe om dem. Anonymkode: 087f5...bf9 Ja, det er jeg klar over. Vet egentlig lite eller ingenting om interesser. "Kvinne" er grafisk designer og har ganske bestemte meninger om hvordan ting skal se ut, så pynt er nok i hvert fall utelukket. Vet null og niks om hva hun minste liker og er opptatt av. Anonymkode: 91548...fbc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 Paret: en matkurv, olje og krydder fra Olivenlunden, god drikke (om du vet det er en interesse), god handsåpe og krem. Er selv i den alderen. Og har for det første mer enn nok ting, kjøper for det andre ting når jeg trenger det, og for det tredje klarer ingen andre å treffe på vår smak 3-åringen. Det er superenkelt, alt nytt er spennende. Duplo, ponni, prinsessekjole... (særlig sistnevnte er kjempepop hos de fleste, og jeg kan love at foreldrene foretrekker at du legger litt mer i gave til barn, fremfor dem selv). Anonymkode: ab363...85d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå