AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 I løpet av de siste ukene har huden min blitt helt elendig. Jeg er i midten av 20 årene og har alltid hatt fin hud. Nå har huden min blitt helt slapp, hvitgrå med tydelige linjer. Jeg har alltid blitt raskt brun, og tenkte jeg kom til å føle meg bedre om jeg tok litt solarium. Jeg har derfor tatt solarium 2 ganger denne uka, men helt uten resultat. Hvorfor får jeg ikke farge? jeg sover godt, bruker ingen medisiner og spiser sunt. Legen min har ikke ledig time før i midten av januar, og jeg spør derfor om tips her… Jeg merket endingene sist gang jeg hadde mensen, for 2-3 uker siden. Tenkte det bare var pga mensen, men det ble aldri bedre. Anonymkode: f0d38...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Ikke ta solarium 🙂 Det elder huden betraktelig 🙂 Anonymkode: 7e1b2...2a8 1
TLR Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I løpet av de siste ukene har huden min blitt helt elendig. Jeg er i midten av 20 årene og har alltid hatt fin hud. Nå har huden min blitt helt slapp, hvitgrå med tydelige linjer. Jeg har alltid blitt raskt brun, og tenkte jeg kom til å føle meg bedre om jeg tok litt solarium. Jeg har derfor tatt solarium 2 ganger denne uka, men helt uten resultat. Hvorfor får jeg ikke farge? jeg sover godt, bruker ingen medisiner og spiser sunt. Legen min har ikke ledig time før i midten av januar, og jeg spør derfor om tips her… Jeg merket endingene sist gang jeg hadde mensen, for 2-3 uker siden. Tenkte det bare var pga mensen, men det ble aldri bedre. Anonymkode: f0d38...0d7 Hei slutt med solarium. Tørker ut huden. Bruk kostilbud som inneholder antidosiner og gode hudpleieprodukter med vitamin c og e. Mye vann viktig
TLR Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I løpet av de siste ukene har huden min blitt helt elendig. Jeg er i midten av 20 årene og har alltid hatt fin hud. Nå har huden min blitt helt slapp, hvitgrå med tydelige linjer. Jeg har alltid blitt raskt brun, og tenkte jeg kom til å føle meg bedre om jeg tok litt solarium. Jeg har derfor tatt solarium 2 ganger denne uka, men helt uten resultat. Hvorfor får jeg ikke farge? jeg sover godt, bruker ingen medisiner og spiser sunt. Legen min har ikke ledig time før i midten av januar, og jeg spør derfor om tips her… Jeg merket endingene sist gang jeg hadde mensen, for 2-3 uker siden. Tenkte det bare var pga mensen, men det ble aldri bedre. Anonymkode: f0d38...0d7 God rens serum og gode kremer pluss solkrem med faktor 50 for å motvirke pigment flekker og rynker.
TLR Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I løpet av de siste ukene har huden min blitt helt elendig. Jeg er i midten av 20 årene og har alltid hatt fin hud. Nå har huden min blitt helt slapp, hvitgrå med tydelige linjer. Jeg har alltid blitt raskt brun, og tenkte jeg kom til å føle meg bedre om jeg tok litt solarium. Jeg har derfor tatt solarium 2 ganger denne uka, men helt uten resultat. Hvorfor får jeg ikke farge? jeg sover godt, bruker ingen medisiner og spiser sunt. Legen min har ikke ledig time før i midten av januar, og jeg spør derfor om tips her… Jeg merket endingene sist gang jeg hadde mensen, for 2-3 uker siden. Tenkte det bare var pga mensen, men det ble aldri bedre. Anonymkode: f0d38...0d7 Jeg ville ha investert i gode hudpleie produkter pluss gode ansiktsmasker som inneholder vitamin c og e. Serum viktig fot å bygge opp huden. Det er ditt valg men solarium ville jeg unngå fordi det skaper ofte større problemer.
Chantielle Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 Ryddet for helseskadelig innhold. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 Til alle som kommenterer at jeg ikke burde ta solarium, så er ikke det noe jeg vanligvis gjør. Jeg drikker minst 5 liter vann om dagen, så det burde heller ikke være et problem. jeg har ikke forstått meg helt på hudpleie, og bruker nå elixir niactil. Har også et c-vitamin serum fra lumene, men jeg har ikke forstått helt hvordan det skal brukes. kom gjerne med tips til gode produkter for sensitiv hud, og hvordan/ når bruke de. Siden det ikke bare er ansiktet som har fått dårlig hud, tviler jeg på at kremer og serum er løsningen-men det er noe jeg ønsker mer kunnskap om uansett. Huden er grålig over hele kroppen og puppene har blitt slappe. Det var ikke bare ansiktet som ikke tok til seg farge ved solarium, men hele kroppen. Tenker det må komme innenfra og ønsker tips på vitaminer jeg kan mangle eller sykdommer jeg kan ha. Anonymkode: f0d38...0d7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til alle som kommenterer at jeg ikke burde ta solarium, så er ikke det noe jeg vanligvis gjør. Jeg drikker minst 5 liter vann om dagen, så det burde heller ikke være et problem. jeg har ikke forstått meg helt på hudpleie, og bruker nå elixir niactil. Har også et c-vitamin serum fra lumene, men jeg har ikke forstått helt hvordan det skal brukes. kom gjerne med tips til gode produkter for sensitiv hud, og hvordan/ når bruke de. Siden det ikke bare er ansiktet som har fått dårlig hud, tviler jeg på at kremer og serum er løsningen-men det er noe jeg ønsker mer kunnskap om uansett. Huden er grålig over hele kroppen og puppene har blitt slappe. Det var ikke bare ansiktet som ikke tok til seg farge ved solarium, men hele kroppen. Tenker det må komme innenfra og ønsker tips på vitaminer jeg kan mangle eller sykdommer jeg kan ha. Anonymkode: f0d38...0d7 5 liter vann? Anonymkode: 52db2...717
SmuleSMitt Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 5 liter vann ja? Kanskje du skyller ut alt av næringsstoffer du får i deg? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 5 liter vann? Anonymkode: 52db2...717 Ja, minst. Er nok oftest nærmere 10l. Anonymkode: f0d38...0d7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, minst. Er nok oftest nærmere 10l. Anonymkode: f0d38...0d7 Aha. Morsomt. Anonymkode: 52db2...717
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aha. Morsomt. Anonymkode: 52db2...717 ? Har en drikkeflaske som fylles opp flere ganger gjennom hele dagen. Drikker for eksempel en flaske rett før jeg legger meg og fyller på den igjen. Våkner midt på natta tørst og drikker opp flaska, våkner tørst på morgenene igjen. Anonymkode: f0d38...0d7
AprilLudgate Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 Du bestiller legetime for gusten hud? 😶 Altså. Det er vinter. Du får ikke slappe pupper av vitaminmangel. Det er din naturlige prosess. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Skrevet 18. desember 2021 Drikk mindre vann!!!!! Spis mer frukt og grønnsaker og fisk. Og aksepter at du har blitt eldre og at fra nå av blir huden din mindre og mindre bouncy Anonymkode: 37553...13c 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 Det høres ut som om du drikker unormalt mye. Hvis du drikker fordi du er reelt tørst, og ikke bare av vane, ville jeg tatt det opp med legen. For det kan være det er noe annet galt med deg enn at «du føler deg gusten». Anonymkode: e307a...010 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #16 Skrevet 18. desember 2021 Du drikker for mye. Og når du likevel er så tørst som du beskriver burde du ta en prat med legen. Anonymkode: ea1ae...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå