tussi84 Skrevet 17. desember 2021 #21 Skrevet 17. desember 2021 Er bare å spise spekemat i graviditeten. Så lenge det varmebehandlet først så er det trygt, for de som ikke vet det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #22 Skrevet 17. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Samme sa min. Hun sa og at norske gravide kvinner er så hysterisk redd alt hun lurer på om de vet at barn overlever i uland også. Anonymkode: 7d1fe...238 At det er veldig lav risiko å spise salami er greit nok, det kan hun godt si. Men sånne utsagn er jo bare dumt, all den tid det er høyere tall på spedbarnsdød i uland enn i Norge. Og skal hun sammenlikne gravide i land uten kostholdsråd med Norge så må hun nesten komme med noen tall på at de har likt antall aborter/dødfødsler/skader på foster også da. Jeg kjenner mange som har overlevd en barndom uten bilseler feks uten at det betyr at jeg er hysterisk redd om jeg velger å bruke bilsele. Anonymkode: ae26e...d8b 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #23 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samme sa min. Hun sa og at norske gravide kvinner er så hysterisk redd alt hun lurer på om de vet at barn overlever i uland også. Anonymkode: 7d1fe...238d AnonymBruker skrev (10 timer siden): Samme sa min. Hun sa og at norske gravide kvinner er så hysterisk redd alt hun lurer på om de vet at barn overlever i uland også. Anonymkode: 7d1fe...238 En liten kommentar til «barn overlever i u-land» : ikke alle gjør det.. dødfødsler og barnedød er langt vanligere der. er du vokst opp med mye toksoplacmose er du mest sannsynlig immun . Og hvis ikke vil du kun miste eller få ett skadet barn pga toksoplsma.. Anonymkode: d10ae...ad8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #24 Skrevet 18. desember 2021 tussi84 skrev (10 timer siden): Er bare å spise spekemat i graviditeten. Så lenge det varmebehandlet først så er det trygt, for de som ikke vet det. Men nå er vel ikke spekemat varmebehandlet. At man kan varmebehandle diverse ting som spekemat og Brie og blåmuggost tror jeg alle gravide vet Anonymkode: dcdf7...401
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #25 Skrevet 18. desember 2021 Dette produktet visste jeg ikke om .. Takk for tipset❤️ Anonymkode: d10ae...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå