AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Kan dere be for en dame som nettopp har fått påvist brystkreft. Anonymkode: 55df1...617 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Hvorfor ber hun ikke selv? Anonymkode: e1d55...b2c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Måtte Gud helbedre henne og gjøre frisk. Ameen❤️🤲🏻 Anonymkode: eb031...2f3 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har bedt for henne. Anonymkode: 86bfb...77b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Tusen takk goe dere❤️fikk vite i dag at hun vil bli helt frisk, ingen spredning. Anonymkode: 55df1...617 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk goe dere❤️fikk vite i dag at hun vil bli helt frisk, ingen spredning. Anonymkode: 55df1...617 Med behandling som blir snart. Anonymkode: 55df1...617
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #9 Skrevet 24. desember 2021 en Gud som gav blanke pokker i Holocaust, og all verdens, folkemord og faenskap, skal altså bry seg om bare EN enkelt person på denne måten? Anonymkode: 5503e...753 1
Conal Skrevet 25. desember 2021 #10 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): en Gud som gav blanke pokker i Holocaust, og all verdens, folkemord og faenskap, skal altså bry seg om bare EN enkelt person på denne måten? Anonymkode: 5503e...753 Pass tunga di når du nevner Gud, mammuk. Gud vet hva han gjør. Skal du vite bedre hvordan man skal styre skapelsen en Han som skapte den? Mammuk. Mammut. 1
Capitan Fracassa Skrevet 25. desember 2021 #11 Skrevet 25. desember 2021 Conal skrev (1 time siden): Pass tunga di når du nevner Gud, mammuk. Gud, Gud, Gud - hvorfor skal jeg passe tunga mi? Sitat Gud vet hva han gjør. Hvordan vet du det? Har Gud fortalt deg at han vet hva han gjør, eller er det bare noe du påstår uten begrunnelse eller bevis for at det er sant? Sitat Skal du vite bedre hvordan man skal styre skapelsen en Han som skapte den? Men han har da et poeng, hvilken mening gir det med en Gud som tillater Holocaust, men som skal bry seg om en enkelt kreftpasient? 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #12 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): en Gud som gav blanke pokker i Holocaust, og all verdens, folkemord og faenskap, skal altså bry seg om bare EN enkelt person på denne måten? Anonymkode: 5503e...753 Han bryr seg, og vil fjerne alt det onde og onde mennesker på jorden på dommedag. Da vil alle mennesker stå til ansvar for sine handlinger. Holocaust ble forresten utført av dere ateister, ikke av kristne, det "glemte" du vist å nevne Anonymkode: e8726...915
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #13 Skrevet 25. desember 2021 Capitan Fracassa skrev (Akkurat nå): Men han har da et poeng, hvilken mening gir det med en Gud som tillater Holocaust, men som skal bry seg om en enkelt kreftpasient? Gud tillater det ikke, de ansvarlige nazistiske ateistene vil stå til ansvar for sine handlinger på dommedag Anonymkode: e8726...915
Capitan Fracassa Skrevet 25. desember 2021 #14 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gud tillater det ikke, Anonymkode: e8726...915 Men det skjedde jo, helt uten at Gud grep inn for å stoppe det. Det samme gjør jordskjelv, tsunamier, vulkanutbrudd og alvorlige sykdommer. Sitat de ansvarlige nazistiske ateistene vil stå til ansvar for sine handlinger på dommedag Hvordan vet du det? Bibelen er da ganske tydelig på at hvis du tror på Jesus og angrer dine synder, så blir du tilgitt. Mener du at dette ikke stemmer?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #15 Skrevet 25. desember 2021 Capitan Fracassa skrev (Akkurat nå): Men det skjedde jo, helt uten at Gud grep inn for å stoppe det. Det samme gjør jordskjelv, tsunamier, vulkanutbrudd og alvorlige sykdommer. Gud har gitt oss fri vilje, så det var mennesker som tillot det å skje, ikke Gud. Capitan Fracassa skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du det? Bibelen er da ganske tydelig på at hvis du tror på Jesus og angrer dine synder, så blir du tilgitt. Mener du at dette ikke stemmer? Gud tilgir ikke ateister som benekter hans eksistens slik de ateistiske nazistene gjorde med deres forfølgelser og drap på kristne. Anonymkode: e8726...915
Capitan Fracassa Skrevet 25. desember 2021 #16 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gud har gitt oss fri vilje, så det var mennesker som tillot det å skje, ikke Gud. Det var mennesker som utførte det. Men enten så tillot Gud det, eller så tillot han det ikke. Og siden det skjedde, betyr det at Gud enten tillot det, eller ikke hadde makt til å hindre det. Hvis jeg ser at en av mine barn mobber det andre og jeg velger å ikke griper inn, så tillater jeg at det skjer, selv om det er barna med sin egen frie ville som utfører mobbingen. Men hevder du at Gud ikke tillot at det skjedde? … og hva med jordskjelv, tsunamier, vulkanutbrudd og alvorlige sykdommer? Sitat Gud tilgir ikke ateister som benekter hans eksistens slik de ateistiske nazistene gjorde med deres forfølgelser og drap på kristne. Å, så nazistene var ateister og benektet Guds eksistens alle sammen? Har du noen statistikk på det, eller er det kun en påstand du finner på?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #17 Skrevet 25. desember 2021 Capitan Fracassa skrev (2 minutter siden): Det var mennesker som utførte det. Men enten så tillot Gud det, eller så tillot han det ikke. Og siden det skjedde, betyr det at Gud enten tillot det, eller ikke hadde makt til å hindre det. Gud tillot det ikke at det skulle skje, menneskene som utførte det vil bli straffet Capitan Fracassa skrev (2 minutter siden): Å, så nazistene var ateister og benektet Guds eksistens alle sammen? Har du noen statistikk på det, eller er det kun en påstand du finner på? Jepp, ateisten Hitler hatet kristendommen og andre religioner og ville fjerne det over tid: https://www.washingtonpost.com/history/2019/04/20/hitler-hated-judaism-he-loathed-christianity-too/ Nazistene ville først bytte det ut med hedensk germansk tro, og senere fjerne det helt. Derfor drev de forfølgelse og drap på kristne, angrep kirker etc. Helt i tråd med nazismen og ateismens mål. Anonymkode: e8726...915
Capitan Fracassa Skrevet 25. desember 2021 #18 Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gud tillot det ikke at det skulle skje, menneskene som utførte det vil bli straffet Jeg opplever ikke akkurat at du er interessert i en diskusjon. Jeg forsøkte å argumentere imot, komme med begrunnelser for mitt syn, og stilte deg spørsmål. Som «svar» får jeg bare en gjentagelse av påstanden din. Greit nok, hvis du ikke ønsker å begrunne det videre. Men jeg gjentar min påstand - med begrunnelse: Siden det skjedde uten at Gud grep inn og stoppet det, men i følge Kristendommen har makt til å stoppe det, så lot han det skje. Og det er liten trøst for de som ble utsatt for lidelsen at en Gud de kanskje ikke trodde på, visstnok skal straffe de som gjorde det senere, hvis de ikke angrer og ber om tilgivelse for sine synder Sitat Jepp, ateisten Hitler hatet kristendommen og andre religioner og ville fjerne det over tid: https://www.washingtonpost.com/history/2019/04/20/hitler-hated-judaism-he-loathed-christianity-too/ Nazistene ville først bytte det ut med hedensk germansk tro, og senere fjerne det helt. Derfor drev de forfølgelse og drap på kristne, angrep kirker etc. Helt i tråd med nazismen og ateismens mål. Nå er Hitlers syn på kristendom omstridt, og selv om det partsinnlegget du lenker til er rett, så sier jo det kun noe om Hitlers syn, ikke om det religiøse synet til alle nazistene som utførte jødeforfølgelsen. Så jeg spør igjen, har du noen statistikk på at alle nazistene som utførte dette var ateister og at ingen av dem i så fall konverterte og ba Gud om syndsforlatelse.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #19 Skrevet 25. desember 2021 Capitan Fracassa skrev (7 minutter siden): Nå er Hitlers syn på kristendom omstridt, og selv om det partsinnlegget du lenker til er rett, så sier jo det kun noe om Hitlers syn, ikke om det religiøse synet til alle nazistene som utførte jødeforfølgelsen. Så jeg spør igjen, har du noen statistikk på at alle nazistene som utførte dette var ateister og at ingen av dem i så fall konverterte og ba Gud om syndsforlatelse. Ideologien nazismen hadde som mål å utrydde religion som sagt. Først ved å fjerne jødene og kristne og omvende de til germansk hednisk tro, og senre fjerne det helt. Capitan Fracassa skrev (8 minutter siden): Jeg opplever ikke akkurat at du er interessert i en diskusjon. Jeg forsøkte å argumentere imot, komme med begrunnelser for mitt syn, og stilte deg spørsmål. Som «svar» får jeg bare en gjentagelse av påstanden din. Greit nok, hvis du ikke ønsker å begrunne det videre. Noe jeg svarte på. Anonymkode: e8726...915
Conal Skrevet 25. desember 2021 #20 Skrevet 25. desember 2021 Capitan Fracassa skrev (46 minutter siden): Gud, Gud, Gud - hvorfor skal jeg passe tunga mi? Hvordan vet du det? Har Gud fortalt deg at han vet hva han gjør, eller er det bare noe du påstår uten begrunnelse eller bevis for at det er sant? Men han har da et poeng, hvilken mening gir det med en Gud som tillater Holocaust, men som skal bry seg om en enkelt kreftpasient? Gud har alt under Hans hender. Ikke vær redd mammuk, alt er under kontroll bro, alt er under kontroll, det er ikke noe lek her, alle lekene er som dem skal være og på plass. Gud’s Vilje styrer alt og bak den Allmektige Viljen, ligger Gud’s ubegrenset Intelligens. Og til slutt, Gud’s Vilje er Kjærlighet og Godhet. Ja, Gud har fortalt meg dette. Det er slik jeg vet. Gud vil noe; det er! Ikke prøv å lek smart med mammuk hjernen din, spille spill og lage triks. Gud er Ren Sannhet. Du kan lure andre mammuks med mammuks mammukene dine bro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå