AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Er det noen som har tips? Barn på 3,5 - 4 år som skal ha med varmt drikke på tur i barnehagen. Hvilken termos har vært enkel å håndtere? Er kanskje ikke så viktig at den holder veldig godt på varmen? Anonymkode: ffeb8...1b1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Ikke viktig at den holder varmen så godt. Blafre sin er ikke så enkel å åpne, men barnehagebarn trenger kanskje uansett hjelp til å helle? Anonymkode: f0a83...7fc
atropos Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 (endret) Vi har blafre termos med trykknapp. Jeg er veldig fornøyd med evnen dens til å holde på varmen. Men den er jo litt vanskelig å åpne. har tidligere hatt en utgått termokopp fra Statoil til treåringen. Den holder også greit på varmen, er tett og lett å drikke av. Tar ikke for mye plass i sekken, er ikke tung og har plass til akkurat passe mengde kakao for en treåring. denne vil jo gjøre det samme; https://www.getinspired.no/tilbehor/flasker-og-termos/termos/camelbak-hot-cap-cb-cb1893-301040?gclid=CjwKCAiAh_GNBhAHEiwAjOh3ZGOcbEOxcvoxzyJE3dt2qtRAGmSwexpnrY_uLv2jkTeCjMeT8E6YrRoCYicQAvD_BwE Endret 17. desember 2021 av atropos
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Asaklitt fra Clas Ohlson er superbra og koster nesten ingenting. Kom godt ut på test gjort tidligere i år. Mine unger opererer denne selv, 6 og 3 år. Anonymkode: fead9...4a1 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Asaklitt fra Clas Ohlson er superbra og koster nesten ingenting. Kom godt ut på test gjort tidligere i år. Mine unger opererer denne selv, 6 og 3 år. Anonymkode: fead9...4a1 Enig i denne. Anonymkode: f5c84...0c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå