Gå til innhold

Tips til god termos som barnehagebarn håndterer selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips? Barn på 3,5 - 4 år som skal ha med varmt drikke på tur i barnehagen. Hvilken termos har vært enkel å håndtere? Er kanskje ikke så viktig at den holder veldig godt på varmen?

Anonymkode: ffeb8...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke viktig at den holder varmen så godt. 

Blafre sin er ikke så enkel å åpne, men barnehagebarn trenger kanskje uansett hjelp til å helle? 

Anonymkode: f0a83...7fc

Skrevet (endret)

Vi har blafre termos med trykknapp. Jeg er veldig fornøyd med evnen dens til å holde på varmen. Men den er jo litt vanskelig å åpne. 
har tidligere hatt en utgått termokopp fra Statoil til treåringen. Den holder også greit på varmen, er tett og lett å drikke av. Tar ikke for mye plass i sekken, er ikke tung og har plass til akkurat passe mengde kakao for en treåring. 

denne vil jo gjøre det samme;
https://www.getinspired.no/tilbehor/flasker-og-termos/termos/camelbak-hot-cap-cb-cb1893-301040?gclid=CjwKCAiAh_GNBhAHEiwAjOh3ZGOcbEOxcvoxzyJE3dt2qtRAGmSwexpnrY_uLv2jkTeCjMeT8E6YrRoCYicQAvD_BwE

Endret av atropos
Skrevet

Asaklitt fra Clas Ohlson er superbra og koster nesten ingenting. Kom godt ut på test gjort tidligere i år. Mine unger opererer denne selv, 6 og 3 år.

Anonymkode: fead9...4a1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Asaklitt fra Clas Ohlson er superbra og koster nesten ingenting. Kom godt ut på test gjort tidligere i år. Mine unger opererer denne selv, 6 og 3 år.

Anonymkode: fead9...4a1

Enig i denne. 

Anonymkode: f5c84...0c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...