Gå til innhold

Hvor mange vaksiner kommer du til å ta? 5? 10? 20?

Lalalalam

Anbefalte innlegg

Nødgodkjenningen til pfizer går ut 21.12. Moderna går ut ikke så lenge etterpå. Noen som vet om de kan fortsette å vaksinere me boosters når den går ut? Evt hvor lang tid det tar å godkjenne, og om det er mulig den ikke blit godkjent? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

zemer skrev (50 minutter siden):

Jeg tar ikke 3 til 4 influensavaksine doser hvert år.

Nei, men det finnes andre vaksiner man tar flere av i løpet av et år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skriver at de trenger bare 2😆 Poenget med nr. 3 og kanskje 4 osv. er at (feks) dose nr. 2 etter x antall mnd. vaskes ut av kroppen og mister sin effekt. Akkurat som alle andre vaksiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leonaen skrev (3 timer siden):

Det er sunt å være kritisk, men du trenger ikke overdrive 🙄 Jo mer du overdriver jo mindre troverdig. Jeg skal ta det som trengs.

Trenger ikke overdrive? Regner med du har fått med deg den nye omikron vaksinen som gis i 3 doser er under utvikling? Nei. Jeg snakker ikke om corona vaksinen du allerede snart har tatt 3 av. Hva er det som overdrives? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (17 minutter siden):

Nei, men det finnes andre vaksiner man tar flere av i løpet av et år. 

Nei. Det gjør det ikke. Ikke flere ganger hvert år nei.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (2 timer siden):

Nei. Det gjør det ikke. Ikke flere ganger hvert år nei.

Vi vet vel fortsatt ikke i hvilken grad 3.dose vil gi beskyttelse. Ikke sikkert den må fylles på hvert år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lalalalam skrev (På 17.12.2021 den 10.37):

Hvor mange vaksiner er du villig til å ta? 

så mange jeg trenger. Heller en vaksinesprøyte et par ganger i året enn en testpinne opp i nesa hver gang man skal noe. Jeg hater testen. Får dundrende hodepine hver gang.

Endret av Marcie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lalalalam skrev (11 timer siden):

Vel. Til nå har jeg tatt Astra Zeneca, Pfizer og Moderna sin. Tar gladelig fler om det er grunn til det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lalalalam skrev (11 timer siden):

Jeg følger det fagfolkene sier.

I motsetning til enkelte, har jeg selvinnsikt nok til å innse at jeg ikke er ekspert på dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lalalalam skrev (16 timer siden):

Tror det stopper på 2 for min del. Det er iallfall ikke aktuelt at jeg skal ta dose 3,4 osv så lenge det fortsatt flyr titusener av uvaksinerte rundt. Det blir rett og slett for dumt - jeg snakker da ikke om de som ikke kan ta vaksinen.

Mulig jeg revurderer hvis det blir helt kaos med smitte, farligere varianter osv. eller hvis f.eks. Grødeland skulle endre sin anbefaling.

Driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittlei hele korona faenskapet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...