Gå til innhold

Hvor mange vaksiner kommer du til å ta? 5? 10? 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange vaksiner er du villig til å ta? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt to, og her stopper det. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg tenker jeg må ta så mange som trengs for og holde meg trygg. Forhåpentligvis offentligjør de oppskriften på vaksinen slik at fattige land kan vaksinere seg også, så vi slipper nye varianter med påfølgende vaksine hvert år. 

• Liker 5
Skrevet

Alle.. På samme måte som jeg tar influensavaksinen hvert år, og påfyll av barnevaksiner i voksen alder. Heldige er vi som har tilgang på vaksiner!

• Liker 16
Gjest BrittEkeberg
Skrevet
MissCoverdale skrev (1 minutt siden):

Alle.. På samme måte som jeg tar influensavaksinen hvert år, og påfyll av barnevaksiner i voksen alder. Heldige er vi som har tilgang på vaksiner!

Jeg også. Enig! Virkelig privilegerte. 

Skrevet

Jeg har tatt to og ønsker ikke å ta flere enn det på grunn av bivirkninger. 

Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (3 timer siden):

Jeg har tatt to, og her stopper det. 

Jeg også håper å stoppe nå på to.

• Liker 4
Skrevet

Det som trengs. Det synes jeg alle bør gjøre så fremt de ikke har en medisinsk grunn til å la vær. Tar vanligvis ikke influensavaksinen, men har tatt den i år da helsevesenet har mer enn nok å gjøre. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg er overhodet ikke engstelig for mange vaksiner, så mange vaksiner som trengs. Jeg har tidligere i livet vært prøvekanin for flere vaksiner, og har tatt mange rare vaksiner gjennom årenes løp. Saken er at å holde kroppen fri for giftstoffer er helt umulig

Skrevet

Så mange som anbefales. Jeg vaksineres hvert år med influensavaksinen. Så den har jeg vel fått 15-20 ganger. Så har ikke problemer med å ta koronavaksine flere ganger om det er det som anbefales.

• Liker 8
Skrevet
Lalalalam skrev (3 timer siden):

Hvor mange vaksiner er du villig til å ta? 

Det er sunt å være kritisk, men du trenger ikke overdrive 🙄 Jo mer du overdriver jo mindre troverdig. Jeg skal ta det som trengs.

• Liker 2
Gjest Shawtyella
Skrevet
Chroma skrev (4 timer siden):

Jeg har tatt to og ønsker ikke å ta flere enn det på grunn av bivirkninger. 

Om jeg kan spørre, hva slags bivirkninger slet du med? Har vært litt redd for bivirkninger da jeg ikke tåler noe som helst som proppes i meg. Jeg reagerer på alt fra koffein til p-stav så synes det er vanskelig det her.. 😕 Vil så gjerne hjelpe helsevesenet, men samtidig ikke ha det grusomt selv.

Skrevet
Shawtyella skrev (1 time siden):

Om jeg kan spørre, hva slags bivirkninger slet du med? Har vært litt redd for bivirkninger da jeg ikke tåler noe som helst som proppes i meg. Jeg reagerer på alt fra koffein til p-stav så synes det er vanskelig det her.. 😕 Vil så gjerne hjelpe helsevesenet, men samtidig ikke ha det grusomt selv.

Veldig langvarig sammenhengende migrene/hodepine og jeg sliter fortsatt med veldig hyppig hodepine. 

Skrevet
MissCoverdale skrev (6 timer siden):

Jeg tar ikke 3 til 4 influensavaksine doser hvert år.

• Liker 6
Skrevet

Stoppet på én frem til vi får svar på hva som gir blødningsforstyrrelser :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg tar influensavaksinen hvert år samt lungebettenelse hvert 10år. Tar covid hvert år om de tilbyr det. 
Folk er så rare egentlig. Ikke noe problem at vi tar vaksiner for andre ting, men covid, nei nei nei, gift, du kommer til å dø!!! 🙈🙈😆

• Liker 5
Skrevet

Så mange som anbefales av helsemyndighetene.

Har tatt influensavaksine årlig i hvert fall femten år, det er helt uproblematisk (og jeg har foreløpig hatt mindre bivirkninger av mine to doser koronavaksine enn jeg vanligvis har av influensavaksinen). 

• Liker 4
Skrevet

Tar så lenge det anbefales og  trengs for samfunnet

• Liker 3
  • Opprett ny...