AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 En kompis jeg snakket med nevnte en historie om naboens kone der hun hadde vært veldig ovenpå og utidig mot at de hadde det så mye bedre tiltros for at hun ligger under snittet lønnsmessig selv. Kommenterte et eller annet med huset å interiøret mens jeg har inntrykket fra menn jeg kjenner som har partnere som tjener bedre at de nesten går ut av seg selv for å være ydmyk og poengtere at det er partnerens penger? Typ «glad jeg slipper å jobbe overtid når kjerringa tjene så godt» synes det er en morsom dynamikk at det er MYE mer naturlig for kvinner å identifisere seg med partnerens penger og verdi, satt på spissen så gjør ikke det at du suger kuk for penger deg noe mer verdifull, eller berettighet til å være ovenpå. det blir som med en arving som skryter av bilen sin som om han har gjort seg fortjent til den å kjører familieformuen i minus samtidig. Anonymkode: bb7db...ac2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Mannen min er "husfar" (hjemme med små barn), jeg tjener bra. Har aldri hørt ham si noe sånt. Vi har felleskonto med hvert vårt bankkort og det er "alltid" han som drar kortet på butikker, restauranter og lignende - så for de rundt oss ser det vel kanskje fort ut som om det er han som forsørger meg.. Anonymkode: 881bb...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå