AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 Hei, jeg har investert i en Parajumpers longbear og en Fleischer Couture polaris jakke som vinterjakke , har sett på de lenge før jeg kjøpte dem , er jo veldig mange som bruker dem. Og jeg ville bli blant dem.Er veldig fornøyd . Men lurte på hva andre tenker , siden dette er dame jakker og jeg er mann. Hva sier dere kvinner, ville dere umiddelbart ligge merke til det, eller ikke tenke over det hvis dere så meg bruke dem.?Vil gli inn i mengden og ikke bli lagt merke til. Anonymkode: 14e1d...04b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, jeg har investert i en Parajumpers longbear og en Fleischer Couture polaris jakke som vinterjakke , har sett på de lenge før jeg kjøpte dem , er jo veldig mange som bruker dem. Og jeg ville bli blant dem.Er veldig fornøyd . Men lurte på hva andre tenker , siden dette er dame jakker og jeg er mann. Hva sier dere kvinner, ville dere umiddelbart ligge merke til det, eller ikke tenke over det hvis dere så meg bruke dem.?Vil gli inn i mengden og ikke bli lagt merke til. Anonymkode: 14e1d...04b Begge jakkene er jo relativt feminine, innsvingt i midjen og ettersittende. De er også veldig kjent, de fleste har sett jakkene før og kobler dem til kvinner. Jeg ville tenkt «mann i damejakke» om jeg så deg… Hvis du bare vil gli inn i mengden som mann, er det sikkert lurt med klær beregnet for menn. Anonymkode: 18f1f...5e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå