Gå til innhold

Vinterjakke av god kvalitet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har investert i en Parajumpers  longbear og en Fleischer Couture  polaris jakke som vinterjakke , har sett på de lenge før jeg  kjøpte dem , er jo veldig mange som bruker dem.  Og jeg ville bli blant dem.Er veldig fornøyd . Men lurte på  hva andre tenker , siden dette er dame jakker  og jeg er mann.  Hva sier dere kvinner, ville dere umiddelbart ligge merke til det, eller ikke tenke over det hvis dere så meg bruke dem.?Vil gli inn i mengden  og ikke bli lagt merke til.

Anonymkode: 14e1d...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, jeg har investert i en Parajumpers  longbear og en Fleischer Couture  polaris jakke som vinterjakke , har sett på de lenge før jeg  kjøpte dem , er jo veldig mange som bruker dem.  Og jeg ville bli blant dem.Er veldig fornøyd . Men lurte på  hva andre tenker , siden dette er dame jakker  og jeg er mann.  Hva sier dere kvinner, ville dere umiddelbart ligge merke til det, eller ikke tenke over det hvis dere så meg bruke dem.?Vil gli inn i mengden  og ikke bli lagt merke til.

Anonymkode: 14e1d...04b

Begge jakkene er jo relativt feminine, innsvingt i midjen og ettersittende. De er også veldig kjent, de fleste har sett jakkene før og kobler dem til kvinner. Jeg ville tenkt «mann i damejakke» om jeg så deg… Hvis du bare vil gli inn i mengden som mann, er det sikkert lurt med klær beregnet for menn. 

Anonymkode: 18f1f...5e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...