Gå til innhold

Til dere som spiller world of warcraft..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og skriver en oppgave for skolen, og lurte egentlig bare om dere kunne skrive om hvorfor dere finner wow så facinerende? (legg gjerne til nick også)

Og ofrer dere mye for å spille?

takker på forhånd.

(kjæresten min nekter å snakke - han vil ikke bli nevnt i en oppgave, nei... :frustrert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg liker ikke spillet, men sambo er hekta. Han sier det er spennende fordi det er nesten som en bok, hvor man kan finne på handlingen selv. Han liker middelalderstemningen, gå rundt og finne ruiner, det er liksom en historie. Og at det ikke er en slutt på spillet, man kan spille og spille i evigheter. Mange muligheter, ingen bestemt vei man må velge eller noen forhåndsbestemt handling. Man kan velge mange forskjellige yrker og lære seg ulike evner. Og så muligheten til å spille med andre, være med i guild, samhold med andre, man kan måle seg med andre spillere (se hvor flink du er o.l.).

Jeg har heldigvis ikke inntrykk av at han ofrer noe viktig for spillet (f.eks. slutter å trene eller lar være å dra ut med venner), men han har f.eks. omtrent sluttet å se på TV for å spille (men etter min mening er det et fett om man sitter foran TV-skjermen eller PC-skjermen da). Og han utsetter gjerne oppvasken o.l. til sent fordi han blir så opphengt i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...