AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Skrevet 17. desember 2021 I dine ulike jobber, hva har gjort at du har trivdes godt og likt jobben din? Tenker både på arbeidsmiljø, ledelse og oppgaver. Og hvordan har du evt. funnet ut av hva som er viktig for deg på en arbeidsplass? Anonymkode: eef92...6dc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Når det jobber mennesklige folk der, de som tør å engasjere seg og SE deg. Ikke bare overfladisk jobbsnakk men folk som tar seg tid til å bli kjent med mennesket bak arbeidsgiveren. Der alle blir inkludert og dører ikke lukkes. Har hatt EN slik arbeidsplass men måtte slutte pga omstukturering og jeg var sist ansatt. Hvis man ikke gruer seg til å gå på jobb er det et godt tegn. Anonymkode: 98ef3...c15 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå