Gå til innhold

Flere som har testet positivt denne uken? (Gravidtest)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har vært heldige denne uken? 😀jeg er lettere sjokkskadet men glad. Endelig kan jeg hoppe videre til gravidforum🙏😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med "opprykket"❣️hvilken uke er du i?

Anonymkode: f0a20...ee1

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Gratulerer med "opprykket"❣️hvilken uke er du i?

Anonymkode: f0a20...ee1

Takk😀uke 4+3 i morgen så jeg tør ikke helt håpe ennå, men kvalmen er et godt tegn😀

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 🙋🏻‍♀️ 4+2 i dag

Anonymkode: cdea7...a3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har 🙋🏻‍♀️ 4+2 i dag

Anonymkode: cdea7...a3d

Gratulerer 😀da er vi helt likt😀

Skrevet

Positiv test her 😍

Anonymkode: 9d38b...0ee

Skrevet

Har prøvd å tvinge frem en positiv, men bare fått blenda, og det var heller ikke tidligtester jeg brukte🤞🏻 Nå skal jeg ikke teste mer før IKM neste onsdag!😅

Anonymkode: 76956...7f3

Skrevet

Jaa jeg også! 3+5 og håper så inderlig dette går riktig vei 💗💗  Første gang jeg er gravid? og kjenner allerede på en del symptomer som murringer (av og på hele dagen) og ømme bryster. Har dere noen symptomer så tidlig? 
Tenk å være så heldig å få verdens beste julegave! 

Anonymkode: a8299...185

Skrevet

Jeg fant ut på lørdag. Er 6+1 men tørr ikke håpe på for mye etter 5 spontanaborter uten noe friskt barn de siste 7 årene. Ny partner lå da, så kanskje det går? 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Positiv test her 😍

Anonymkode: 9d38b...0ee

Hurra 🥰gratulerer 😀

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har prøvd å tvinge frem en positiv, men bare fått blenda, og det var heller ikke tidligtester jeg brukte🤞🏻 Nå skal jeg ikke teste mer før IKM neste onsdag!😅

Anonymkode: 76956...7f3

Nei det er ikke så lett å la være. Jeg testet negativ på dag 6 og 8. Testet positiv en dag etter IKM 😀gikk tom for tester og måtte ut å kjøpe.

Skrevet
Create skrev (3 timer siden):

Jeg fant ut på lørdag. Er 6+1 men tørr ikke håpe på for mye etter 5 spontanaborter uten noe friskt barn de siste 7 årene. Ny partner lå da, så kanskje det går? 🤩

Huff jeg skal krysse fingre for deg🥰det var mange. Håper den sitter. Jeg tør heller ikke håpe fordi jeg hadde en SA i september og jeg er 42 år🙈

• Liker 1
Skrevet
ibsen skrev (2 timer siden):

4+6 idag 😊

Gratulerer det var hyggelig å høre😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...