Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kalt egoist på jobben for at jeg kjøpte julegave uten å spøre de andre først.. 

Jeg jobber på en stor bedrift. Vår avdeling er delt inn i 3 mindre grupper, og jeg er lederen i den minste gruppen. Dette året har vært helt sykt tøft, og jeg synes mitt team har stått på som noen helter, og vi sammen med de to andre lederene har stått her sammen som et super team i blod svette og tårer. (bokstavelig talt) jobbet dobble vakter og full pakke. Det er kun lederene og mitt team som har jobbet her i over 2 år. De 15 andre personene på avdelingen har bare jobbet her i noen mnd. 

Vi fikk alle en veldig fin julegave fra bedriften, men jeg hadde lyst til å gi noe ekstra som en personlig takk for insatsen, hjelpen, støtten og lagarbeidet. Så jeg kjøpte en liten gave (kanskje mer en hilsen?) til teamet mitt, og de to andre lederene. 

Folk ble kjempe sure! Alle på avdelingen ble vist sinte for at jeg ikke hadde spurt de om å være med på gaven til lederene. Jeg var visst bare en smisker, og det var sykt egoistisk av meg. Jeg er jo en del av leder gruppen?? De sa ikke så mye til meg direkte, men da jeg glemte igjen noe og snudde for å gå opp i igjen hørte jeg de snakket bak ryggen min 😔 nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg hadde min siste dag i går før ferien så er ikke så mye jeg kan gjøre. Men føler meg så dum.. Jeg ville bare gjøre noe hyggelig for å vise hvor mye jeg satte pris på dem. Jeg tenkte kanskje at noen kune reagere på at jeg ikke kjøpte til hele avdelingen, men det har jeg ikke råd til. Men neida, de var syre for at jeg ikke hadde skrevet navnet deres på pakken.. Jeg ga pakkene veldig diskret, satte de bare på leder kontoret, og i skapet til teamet mitt. 

Er det virkelig så jævlig gjort av meg? 😔

Anonymkode: 052fb...798

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken var god, men du burde nok ha spurt først. Synes likevel det ikke er rett av dem å baksnakke deg, de skulle nok ha pratet med deg ansikt til ansikt.

Anonymkode: 236f5...b36

Skrevet

Ser ikke helt problemet med at en leder gir gave til en annen leder uten å spørre sine ansatte, virkelig ikke. men jeg syns det er merkelig å kjøpe gave bare til noen av de ansatte og ikke alle, reagerer faktisk mye mer på det. 

Anonymkode: 0201b...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...