India Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har ingen far til å følge meg opp kirkegulvet? Hvem andre kan gjøre dette? Har ikke så lyst til å gå alene, heller ikke sammen med han jeg skal gifte meg med. Noen som vet hva som går ann?
Arwen Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Onkler, fettere, bestefedre, moren din, søsken. Den som faller seg mest naturlig for deg
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 En god venn av deg? En fetter? Onkel? Bestefar? Eller kanskje din mor?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Såvidt jeg vet kan hvem som helst følge deg (dvs den du vil). Men kan ikke si jeg er noen ekspert på bryllups-ting! (bare smugleser her jeg.. )
Gjest Markblomsten Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Tror hvem som helst egentlig kan følge deg opp. Dersom man ikke har en far til å følge seg opp, og ikke vil gå med den kommende mannen, så tror jeg det er "vanlig" å velge en (eldre) bror eller en onkel man har et godt forhold til. ellers så kan du ha flere brudesvenner og brudepiker til å følge deg, det skal jeg - trolig 4 herlige brudepiker
miss77 Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Er opp til deg Har selv ingen far som kan følge meg opp. Vaklet en stund mellom storebror, mamma og stefar, men ender opp med at min storebror skal følge meg.
Caramba Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Det er jo blitt veldig moderne å vandre opp kirkegulvet sammen med sin tilkomne... Mette Marit gjorde det, feks.... (Skjønner egentlig godt at hun vraket Svenno akkurat der, ja) Ser nå at du ikke har lyst til det, så da får du finne en annen slektning. Hva med din mor? Har lest om de som har gjort det også. Endret 13. oktober 2005 av Caramba
Gjest Tone i.i Skrevet 13. oktober 2005 #10 Skrevet 13. oktober 2005 Lillebroren min skal følge meg. Her heller ingen far, og bror er den beste mannen i mitt liv, utenom han som står der oppe og venter på meg, da! For å nevne det - han er 19 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå