Gå til innhold

Sensurerer moderatorene alt de ikke liker?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg la akkurat inn et innlegg som ble slettet!

Dette er verre enn i Sovejetunionen, Nord-Korea, Cuba og Kina til sammen!

Er det moderatorernes politiske ståsted som bestemmer hva som slipper igjennom sensuren?

Jeg forlanger at dere legger det tilbake!

80-90% av det norske folk støtter meg!

mvh.

B. Ondevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi "sensurerer" det som ikke er i henhold til reglene på KG. Vårt politiske ståsted er overhode ikke interessant i denne sammenhengen.

Du kan lese mer her:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Du får gjerne komme med politiske synspunkter, være forbanna og diskuter, men ikke hets og vær nedlatende.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Hr. B. Ondevik.

Tror det hjelper deg lite å prøve å forlange noe som går mot reglene her inne! :ler:

Etter hva jeg har skjønt den tiden jeg har vært her inne, så er det lite som slettes dersom det ikke er direkte sjikane eller rasisme eller persontrakassering.

Du skal være passe uhøflig dersom du skal bli slettet på ett innlegg med innhold som 80-90% av den norske befolkning støtter deg på!

Dersom du seriøst VET at det du vil ha frem er noe 80-90% støtter deg på, så skriv om innlegget ditt da vel? Og skriv det på en måte som ikke støter for mange!! Noe må jo ha gjort at du ble slettet! Og underbygg din påstand om at 80-90% støtter deg!!! Jeg tror deg nemlig ikke uten noen som helst knagg å feste påstander om full oppslutning på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irritert gjest
Jeg la akkurat inn et innlegg som ble slettet!

Dette er verre enn i Sovejetunionen, Nord-Korea, Cuba og Kina til sammen!

Er det moderatorernes politiske ståsted som bestemmer hva som slipper igjennom sensuren?

Jeg forlanger at dere legger det tilbake!

80-90% av det norske folk støtter meg!

mvh.

B. Ondevik

Du - dette blir for dumt............skjerp deg. Hvis du er så stor motstander av reglene her inne så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være her! :x

Og moderatorene gjør en god jobb - synes jeg. :) Jeg er heller ikke enig i alt de gjør - men det betyr da ikke at det er jeg som har rett!!!!!!

Stå på moderatorer! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atlantis

Ikke for å være nedlatende, men det virker som om moderatorene ikke er spesielt mye inne i politikk eller idèer. de virker også å være ekstremt relativistiske, i det de tydeligvis mener at alle kulturer er likeverdige og at de som fordømmer andre kulturer og samfunn derfor er "rasistiske." Det blir litt komisk.

Men det er ikke rart at det er slik, siden det er det vi blir opplært til fra barneskolen til universitetet.

Ellers skal de ha ros for at de gidder å holde på med dette, for moderatorer trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

Sovjet, Kina, Nord-Korea OG Cuba?!

OK! :ler:

Visste ikke at dere drev med tortur, politisk forfølgelse og summariske henrettelser, moderatorer? :o

Snuske meg...

Dere driver ikke og utvikler masseødeleggelsesvåpen også?

Relativistisk er forøvrig ikke et begrep... :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som allvitende og bestemmende medlem her på KG (dog uten moderatorstatus) så vi jeg sterkt oppfordre Dorian til å legge seg nå.

Ikke rart du er singel vennen, - du som sitter foran PC'hele natten!!!

Sånn ja, legge seg nå. *putter dyna rundt Dr.Ian og gir ham en natta smask* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

Vil bare nevne at jeg hadde et kriselager av cornflakes og fiskepudding nederst i klesskapet mitt da jeg var liten - i tilfelle atomkrig.

Luktet mugg i flere år, jeg :briller:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å være nedlatende, men det virker som om moderatorene ikke er spesielt mye inne i politikk eller idèer. de virker også å være ekstremt relativistiske, i det de tydeligvis mener at alle kulturer er likeverdige og at de som fordømmer andre kulturer og samfunn derfor er "rasistiske." Det blir litt komisk.

Men det er ikke rart at det er slik, siden det er det vi blir opplært til fra barneskolen til universitetet.

Det har vel å gjøre med at hva vi synes om de ene eller andre vet du egentlig veldig lite om. Vi tar ikke vekk det vi ikke liker, vi prøver å få til at alle behandler hverandre seriøst her inne. Og det er en forskjell fra å mene det ene eller det andre.

Hva du synes er komisk med at vi holder en ikke fordømmende tone her inne, at vi ikke ønsker at folk skal uttale seg nedlatende om andre personer og kulturer som kanskje de ikke har så mye greie på, så får du ta som det er.

Ellers skal de ha ros for at de gidder å holde på med dette, for moderatorer trengs!

Takk for det.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: "Men tankene mine får du aldri..."

Jeg er ikke moderator på KG for å forfekte mitt eget politiske ståsted, men for å gjøre en jobb her inne på frivillig basis. Det hender i blant at noen trenger å bli minnet om den folkeskikken de en gang lærte hjemme eller i barneskolen, f.eks.

Jeg har meninger om det meste, noen av dem vil du faktisk også kunne finne igjen i mine innlegg som jeg skriver som vanlig bruker her inne!

Men noen av dem gidder jeg faktisk ikke legge ut på nettet i "full offentlighet". De som kjenner meg i RL vet hva jeg står for - og det er det som betyr noe!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bondevik får kun 7% av stemmene, mao. så er det 93% som ikke ville føle seg tråkket på.

Innlegget var verken blasfemisk, rasisitisk e.l. og det var skrevet under av en ikke eksisternede person: B. Ondevik.

Nå er nyheten om at "I" tar en snarvei til jobben ( som ikke er tilgjengelig for fattigfolk, syke, eldre og funksjonshemmede) gammel - så nå er hele moroa borte.

Hadde jeg skrevet nedsettende om Carl I. så hadde det nok gått igjennnom sensuren. Han kan vi beskylde for å være rasistisk, eller hva det måtte være, uten at det får konsekvenser.

Det dere ikke har fått med dere er at hele 32.9% av det norske folk støtter han og flere blir det.

gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegget var skrevet på en slik måte at det ikke fantes tvil om hvem som ble hetset. I tillegg har vi i følge reglene anledning til å slette useriøse innlegg. Mener du at dette innlegget var seriøst?

Hets mot enkeltpersoner kan føre til erstatnigskrav mot KG, noe vi for all del må unngå.

Derfor er vi strikse på slike ting.

Den som ikke liker å få sine innlegg redigert eller slettet får tenke litt mer over hva de skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hva de andre moderatorene har skrevet. Vi er ikke her for å fremheve egne politiske standpunkt, heller ikke for å slette de som har meninger som strider mot våre egne. Ut fra hva dere vet, så kan det jo være vi har helt ulike politiske syn vi moderatorer også. :blunke:

Hege har et viktig poeng her. Hets kan føre til erstatningskrav, og det er det vi logisk nok vil unngå.

Det er også mange måter å fremheve egne meninger på. Og min erfaring er at de som skriver saklig, får større respons enn de som er useriøse... I alle fall hvis man ser på temaet som diskuteres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...