Frøya*0803 Skrevet 11. mars 2002 #1 Skrevet 11. mars 2002 I min jobb kan jeg ikke ha lange negler. Jeg får dermed ikke spart opp til rimelig neglelengde til bryllupet. Og det føles litt råflott å kjøpe dyre negler for en dag når det er så mye annet som skal betales rundt bryllupet Skal dere alle ha lange negler? (ekte eller kjøpte) Er jeg helt harry om jeg gifter meg med korte negler?12
Billa Skrevet 11. mars 2002 #2 Skrevet 11. mars 2002 Om du har korte negler og føler at det er deg, synes jeg det er helt i orden! Det er jo stor forskjell på korte negler også da Så stell heller litt pent med dine korte negler til den store dagen du, og føl deg vel. Det er ikke så veldig pent og ha lange negler og ikke klare å " bruke" de heller. Det er nå min mening....12
Gjest lilletroll Skrevet 11. mars 2002 #3 Skrevet 11. mars 2002 Hvis det er korte negler som er deg så trenger du jo ikke forandre på det. Du kan jo stelle de på en fin måte sånn at de blir flotte allikevel!! Velstelte negler er alltid pent uansett lengde!! Personlig håper jeg at mine egne negler er akkurat passe lange i tid til bryllupet, og at jeg da kan ta en fransk manikyr på dem. Lykke til!!12
Frøya*0803 Skrevet 11. mars 2002 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2002 Takk for svar, Billa og lilletroll Nå er jeg beroliget. Dere har jo rett; så lenge neglene er velstelte og pene er det ikke noe problem. Jeg syns jeg ser meg spise middag med lange negler Da hadde vi nok ikke trengt annen underholdning..12
Gjest lilletroll Skrevet 11. mars 2002 #5 Skrevet 11. mars 2002 LOL, ja da høres det ut som om korte negler nok er tingen for deg på sådan dag:)12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå