AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #1 Del Skrevet 17. desember 2021 Hvor kjøper dere litt kule og fresh mammaklær? Eller klær generelt under graviditet? Anonymkode: 68c47...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #2 Del Skrevet 17. desember 2021 Super skinny jeans for gravide og gravidstrømper fra H&M, gravidkjoler fra Zalando(mye rimelig og ellers i alle prisklasser). Det er mine favoritter. Ellers har KappAhl og Lindex mye fint på nett. Finner aldri/sjeldent noe fint eller riktig str i butikk. Mye lettere å handle på nett og heller returnere synes jeg. Men nå skal det sies at jeg ikke bor i noen storby heller, sikkert bedre utvalg i de gigantiske butikkene i Oslo og sånt😅 Anonymkode: c6ff6...18a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Del Skrevet 17. desember 2021 På Finn! Masse flotte pakker med en blanding av basics og kulere ting. Kjøpte også endel A-linjekjoler som kan brukes også etter graviditeten. Anonymkode: 7f418...f5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #4 Del Skrevet 17. desember 2021 Av gravidbukser går det mest i h&m, de har ganske bra utvalg på nett. Liker topper og kjoler fra Boob Design, de har ammefunksjon også og sitter fint med både liten, stor og ingen mage, så har lang brukstid (er dyre dog, kjøper helst på salg). Ellers så liker jeg strikkekjoler/genserkjoler med mye stretch nå om vinteren - bruker det aldri til vanlig, men fint når man har skikkelig kul på magen. Anonymkode: efe27...a82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 17. desember 2021 #5 Del Skrevet 17. desember 2021 Bukser fra bonprix. Topper fra hm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saftelsker Skrevet 17. desember 2021 #6 Del Skrevet 17. desember 2021 Finner mye fint på zalando. Syntes det er dårlig utvalg på HM, de har for det meste bare basics. Jeg bruker mest kjoler og strømpebukser og har funnet noen fine gensere på zalando som jeg er veldig fornøyd med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coiljente Skrevet 17. desember 2021 #7 Del Skrevet 17. desember 2021 Levity ombre black tights fra tights.no er skikkelig komfortabel som gravidtights. Sliter selv med å finne gode gravidbukser, går som regel i tights eller kjoler😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 17. desember 2021 #8 Del Skrevet 17. desember 2021 De fineste jeg hadde var fra milker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. desember 2021 #9 Del Skrevet 17. desember 2021 Kjoler er fint, men kaldt ute nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 17. desember 2021 #10 Del Skrevet 17. desember 2021 Jeg kjøpte bukser på h&m, men måtte opp tre-fire størrelser plutselig, selv om jeg passet perfekt i de gamle buksene mine (bare knappen og glidelåsen som ikke gikk igjen) Så fant jeg en fin genser på h&m pluss en skjorte/tunika man kan bruke utenom graviditet også. Ellers brukte jeg vanlige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #11 Del Skrevet 17. desember 2021 En gjennomsnittlig skandinaver er på verdenstoppen på forbruk, og bruker i snitt 11.000 på gravid klær PR graviditet. Selv lånte jeg bare noen tskjorter av mannen, og gikk med jakken åpen på slutten med god ullgenser under. Alt av ulltøy passet selvom jeg ble diger, for det er så elastisk. Kjøpte en bukse for gravide da. Anonymkode: 4a006...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillyy Skrevet 17. desember 2021 #12 Del Skrevet 17. desember 2021 Bruker kun gravid-jeans, ellers velger jeg litt romslige klær eller går en størrelse opp i feks. T-skjorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. desember 2021 #13 Del Skrevet 18. desember 2021 Jeg har kjøpt mye av Purpless-merket på Ebay UK. Veldig komfortable, fine, rimelige og fargerike klær. Mange kan også brukes til amming etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En gjennomsnittlig skandinaver er på verdenstoppen på forbruk, og bruker i snitt 11.000 på gravid klær PR graviditet. Selv lånte jeg bare noen tskjorter av mannen, og gikk med jakken åpen på slutten med god ullgenser under. Alt av ulltøy passet selvom jeg ble diger, for det er så elastisk. Kjøpte en bukse for gravide da. Anonymkode: 4a006...da1 Alt dette er jo fint, men hvor besvarer du TS sitt spørsmål? Anonymkode: 0fddc...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 18. desember 2021 #15 Del Skrevet 18. desember 2021 Kjøpt to bukser fra hm, og det er det eneste jeg har som er til gravide. Heldigvis er det inn med oversized så har bare kjøpt vanlige gensere og kjoler, så passer det etter jeg har født og 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 18. desember 2021 #16 Del Skrevet 18. desember 2021 Kjøpte det meste fra Zalando og litt frem H&M og Lindex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå