AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Mannen har en tendens, i perioder, å klemme på meg i søvne og ende opp med å ha sex med meg. Jeg er som regel våken når det skjer, jeg kan bare snu meg litt om jeg ikke vil, så det er ikke en plage, jeg syns han er mest søt😅 Enten våkner han til og gjør det "ordentlig", eller så sovner han av igjen, begynner kanskje på nytt en gang eller to, før han sovner helt🤷♀️😅 Ofte husker han det ikke om morgenen. Flere som er slik, eller har en slik partner?😊 Anonymkode: 9ae79...5b1
DaddyDom Skrevet 17. desember 2021 #2 Skrevet 17. desember 2021 Jeg har blitt fortalt dette av flere partnere. Jeg har også «våknet» underveis og da stoppet eller forsatt avhengig av responsen fra motparten. Snakket med en lege om det, og det er en søvnlidelse. Går i perioder, men blir mindre jo eldre jeg blir. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #3 Skrevet 17. desember 2021 Inn, før det uheldigvis utvannede begrepet "voldtekt" kastes inn Anonymkode: 0806d...3f9 5
Leitz Skrevet 17. desember 2021 #4 Skrevet 17. desember 2021 Hos meg er det nesten motsatt. Jeg legger meg først, samboer legger seg gjerne etter jeg har sovnet, men om hun har lyst så er det bare å "prøve seg litt" så starter jeg enten i halvsøvne og ender i noenlunde våken tilstand, eller så forblir jeg i den komatilstanden jeg vanligvis sover i..
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 Jepp min samboer gjør dette 😅 Av og til blir jeg med, andre ganger snur jeg meg. Men ja, han gjør det 🙈 Anonymkode: 1da8f...b01
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 Ja, min samboer har også dette søvn-fenomenet. Er han skikkelig trøtt så blir det ikke mer enn tafsing, men som regel så våkner han etter at han penetrert en liten stund. Anonymkode: 1129f...dac
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #8 Skrevet 17. desember 2021 Hvor er voldtekts koret? Anonymkode: 96dfd...3e5 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #9 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor er voldtekts koret? Anonymkode: 96dfd...3e5 Det kommer straks. Wait for it. Anonymkode: bf4cf...661
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #10 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor er voldtekts koret? Anonymkode: 96dfd...3e5 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kommer straks. Wait for it. Anonymkode: bf4cf...661 Jeg kommenterte dette i hi, i håp om å unngå det. Det er ikke et overgrep. Anonymkode: 9ae79...5b1
DaddyDom Skrevet 17. desember 2021 #11 Skrevet 17. desember 2021 Det er jo teknisk sett voldtekt når motparten ikke samtykker, men så kan man gjøre ganske rare ting i søvne. Mange ganger har jeg blitt vekket når det har skjedd og da sier jeg unnskyld fordi det er ikke noe som skjer bevisst. Så jeg vil sammenligne dette med at motparten sier nei, og når det da opphører så faller det ikke under voldttekt etter min mening. Men definerer man at alt er voldtekt med mindre man får ett tydelig JA så er jo vi tilbake til start.
Fioljenta Skrevet 17. desember 2021 #12 Skrevet 17. desember 2021 Vi har … ehm … sovet gjennom hele seansen. Begge to. 1
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 0.52): Mannen har en tendens, i perioder, å klemme på meg i søvne og ende opp med å ha sex med meg. Jeg er som regel våken når det skjer, jeg kan bare snu meg litt om jeg ikke vil, så det er ikke en plage, jeg syns han er mest søt😅 Enten våkner han til og gjør det "ordentlig", eller så sovner han av igjen, begynner kanskje på nytt en gang eller to, før han sovner helt🤷♀️😅 Ofte husker han det ikke om morgenen. Flere som er slik, eller har en slik partner?😊 Anonymkode: 9ae79...5b1 Det skjer de gangene vi har lyst på hverandre, men er for trøtte og sovner før nattakysset. Når jeg har har blundet en time er jeg like kåt, og da hender det jeg begynner å kysse henne på ryggen og stryker henne over rompa. Så det blir vel litt som dere TS, hvis jeg ikke får response blir det jo bare at jeg sovner igjen. Men løfter hun litt på det ene benet sånn at kuken smetter på plass imellom lårene, kan det bli noe av det deiligste jeg vet. Det blir temmelig passion av den type sex, så det har blitt sjeldent at hun har trekt seg unna. Å motstå en slik sakte opphissende kåthet av kyssing tror jeg er vanskelig, som oftes kjenner jeg gåsehuden lenge før responsen. Så samtykke trenger ikke sies med ord, det merkes godt om det er et "Ja" eller "Nei" Jeg har opplevd det motsatte, f.eks hvis jeg sover når hun kommer hjem fra fest. Det er så himmelsk deilig å kjenne at hun er så kåt, og at hun begynner å suge meg. Da kan jeg "spille" at jeg sover, og bare nyte alt hun gjør uten å røre en finger. Dette er noe vi bytter på når jeg kommer hjem fra fest.. samtykke ligger i den dealen🤭
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Bamseklemmer skrev (På 18.12.2021 den 3.48): Det skjer de gangene vi har lyst på hverandre, men er for trøtte og sovner før nattakysset. Når jeg har har blundet en time er jeg like kåt, og da hender det jeg begynner å kysse henne på ryggen og stryker henne over rompa. Så det blir vel litt som dere TS, hvis jeg ikke får response blir det jo bare at jeg sovner igjen. Men løfter hun litt på det ene benet sånn at kuken smetter på plass imellom lårene, kan det bli noe av det deiligste jeg vet. Det blir temmelig passion av den type sex, så det har blitt sjeldent at hun har trekt seg unna. Å motstå en slik sakte opphissende kåthet av kyssing tror jeg er vanskelig, som oftes kjenner jeg gåsehuden lenge før responsen. Så samtykke trenger ikke sies med ord, det merkes godt om det er et "Ja" eller "Nei" Jeg har opplevd det motsatte, f.eks hvis jeg sover når hun kommer hjem fra fest. Det er så himmelsk deilig å kjenne at hun er så kåt, og at hun begynner å suge meg. Da kan jeg "spille" at jeg sover, og bare nyte alt hun gjør uten å røre en finger. Dette er noe vi bytter på når jeg kommer hjem fra fest.. samtykke ligger i den dealen🤭 Bare undrer og er nysgjerrig. I andre tråder her inne virker det som du er tilgjengelig for det meste, og ikke går av veien for et ONS i ny og ne... Her er du plutselig i et forhold, og beskriver hvordan dere har laget en samtykke deal.. Er det fantasier eller er det virkelighet det du beskriver? Anonymkode: 56e98...2b0
Bamseklemmer Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bare undrer og er nysgjerrig. I andre tråder her inne virker det som du er tilgjengelig for det meste, og ikke går av veien for et ONS i ny og ne... Her er du plutselig i et forhold, og beskriver hvordan dere har laget en samtykke deal.. Er det fantasier eller er det virkelighet det du beskriver? Anonymkode: 56e98...2b0 Kan vel forklareres at ikke bruker presens bra nok, altså skriver om fortid og nåtid. Men jeg kan gi deg et svar hvis du lurer. Jeg er singel, dater nesten ikke, har heller ingen ONS, men har en venninne som jeg besøker en gang i blandt. Jeg driver ikke med flere samtidig, for jeg er trofast når det gjelder sex. Jo det er virkelighet det jeg skriver, den dealen du leser er noe som jeg prøver å inngå med alle jeg har sex med. Det gjelder i fortid, nåtid og i fremtid...
Siris Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Hos oss er det motsatt 😅 Jeg har tydeligvis voldsomme drifter i søvne og..han er liksom ikke vanskelig å be, så fint for begge det.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Ville ikke latt de reist på tur alene for å si det slik. Vipps ligger de med feil kvinne. Anonymkode: d79f6...079
Gjest Warrior Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 Tror ikke det har skjedd nei. Håper i alle fall ikke det, for jeg vil huske alle gangene jeg har sex. Virker litt skummelt også å ha sex i søvne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå