AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Dere som bruker dogman julekalender til dyrene deres, har de blitt syk? Hva er din erfaring med dogman sin julekalender? Jeg har en katt som er vant til ganske ren mat, og har begynt å oppføre seg annerledes etter at han fikk julekalenderen. Han har normalt mye energi, men den er ganske redusert nå. Han har også fått tegn til blemme eller liknende i ganen. Dette ble oppdaget for få dager siden mens han fikk tennene pusset. Hunnkatten er heller ikke særlig begeistret over sin julekalender og spiser kun få deler. De har hver sin. Ingenting annet i hverdagen er endret utenom julekalenderen. De drikker begge vann og spiser godt, men hannkatten er blitt mindre aktiv og mer fraværende. Han er veldig vokal i kroppsspråket. Noe annet er at en del av bitene er så harde at jeg ikke engang klarer å kutte gjennom med kniv? Det er meget merkelig. Hvordan er deres erfaring med Dogman sin julekalender? Generelt er jeg veldig skeptisk til merket og foretrekker kun godbiter med få tilsetningsstoffer. Kjenner jeg angrer litt på kjøpet… Takk for svar! Anonymkode: c27b5...a7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå