Meridian Skrevet 16. desember 2021 #1 Del Skrevet 16. desember 2021 Ja, hvor kan jeg få tak i lyserosa munnbind? Ser mange som går med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa blomst Skrevet 16. desember 2021 #2 Del Skrevet 16. desember 2021 Rusta. Var der jeg kjøpte mine i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 16. desember 2021 #3 Del Skrevet 16. desember 2021 Jesus kristus, vær så snill å ikke gjør om munnbind til en mote-greie. De er der for å beskytte andre, ikke for at du skal se søt og kul ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2021 Rosa blomst skrev (7 minutter siden): Rusta. Var der jeg kjøpte mine i hvert fall. Er de like bra som de lyseblå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 16. desember 2021 T1gerlilje skrev (2 minutter siden): Jesus kristus, vær så snill å ikke gjør om munnbind til en mote-greie. De er der for å beskytte andre, ikke for at du skal se søt og kul ut. Syns de lyserosa har en fin farge, og er lei av de lyseblå. Har svart også, som jeg kjøpte på kiwi, men de lukter så rart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa blomst Skrevet 16. desember 2021 #6 Del Skrevet 16. desember 2021 Bølle skrev (Akkurat nå): Er de like bra som de lyseblå? Ja, det er akkurat det samme. De har i svart og med mønster på også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 16. desember 2021 Rosa blomst skrev (Akkurat nå): Ja, det er akkurat det samme. De har i svart og med mønster på også 😊 Kult. Da må jeg stikke bort å kjøpe på rusta 😷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 16. desember 2021 #8 Del Skrevet 16. desember 2021 Biltema, flere farger (ink rosa) Rusta Kommer opp flere typer og når jeg søker på google, vet ikke om du tenkte på tøymunnbind eller andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 16. desember 2021 #9 Del Skrevet 16. desember 2021 Eg har kjøpt på Rusta, dei var grusomme. Det innerste stoffet var "loete", fekk so mykje lo i nasa, klødde og nøys av sjølve munnbindet. Veldig upraktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 16. desember 2021 #10 Del Skrevet 16. desember 2021 T1gerlilje skrev (13 minutter siden): Jesus kristus, vær så snill å ikke gjør om munnbind til en mote-greie. De er der for å beskytte andre, ikke for at du skal se søt og kul ut. Hva er galt med å ha et munnbind som ser bedre ut enn standardbindene? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 16. desember 2021 #11 Del Skrevet 16. desember 2021 Nicathv skrev (2 minutter siden): Hva er galt med å ha et munnbind som ser bedre ut enn standardbindene? Personlig så ser jeg ikke vitsen med det. Jeg bruker munnbindet i fem minutter mens jeg handler på Kiwi. Og kaster det i søppelbøtta utenfor etterpå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 16. desember 2021 abderitt skrev (9 minutter siden): Eg har kjøpt på Rusta, dei var grusomme. Det innerste stoffet var "loete", fekk so mykje lo i nasa, klødde og nøys av sjølve munnbindet. Veldig upraktisk. Uff, er nok bedre med de lyseblå medisinske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 16. desember 2021 Namine skrev (13 minutter siden): Biltema, flere farger (ink rosa) Rusta Kommer opp flere typer og når jeg søker på google, vet ikke om du tenkte på tøymunnbind eller andre. Da blir det en tur innom biltema også. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 16. desember 2021 #14 Del Skrevet 16. desember 2021 Bølle skrev (Akkurat nå): Uff, er nok bedre med de lyseblå medisinske. Mulig eg berre fekk ein dårleg pakke og, sidan fleire andre har kommentert her og i andre emner utan å ha hatt same erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 16. desember 2021 abderitt skrev (5 minutter siden): Mulig eg berre fekk ein dårleg pakke og, sidan fleire andre har kommentert her og i andre emner utan å ha hatt same erfaring. Ja, du kan ha vært uheldig. Var alle bindene sånn? Da burde du klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 17. desember 2021 #16 Del Skrevet 17. desember 2021 Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 17. desember 2021 #17 Del Skrevet 17. desember 2021 Bølle skrev (6 timer siden): Uff, er nok bedre med de lyseblå medisinske. Jeg bruker de samme rosa fra Rusta, og de loer ingenting og er helt like de blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. desember 2021 #18 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) T1gerlilje skrev (7 timer siden): Jesus kristus, vær så snill å ikke gjør om munnbind til en mote-greie. De er der for å beskytte andre, ikke for at du skal se søt og kul ut. Det var da litt av en ting å la seg provosere/irritere seg over, kan ikke folk få gjøre hva de vil så lenge de beskytter andre? Greit nok at man kan anbefale andre å bruke munnbindet/vaksinere seg osv, men å styre hvilken farge folk ønsker seg å gå med blir vel litt i overkant micro managing over et tema som egentlig ikke er din sak? Endret 17. desember 2021 av mingus 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 17. desember 2021 Fnugg1 skrev (6 timer siden): Jeg bruker de samme rosa fra Rusta, og de loer ingenting og er helt like de blå. Er de lyserosa eller er de mørk rosa? Vil helst ha den lys i fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnesjenta40 Skrevet 17. desember 2021 #20 Del Skrevet 17. desember 2021 Bølle skrev (13 timer siden): Ja, hvor kan jeg få tak i lyserosa munnbind? Ser mange som går med det. Biltema har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg