AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Del Skrevet 16. desember 2021 Vet noen hvor lang tid det tar å sende en pakke til et annet land i Europa (utenfor Skandinavia)? La oss for eksempel ta Italia som utgangspunkt. Om jeg skal sende en pakke dit, hvor lang tid tar det før mottaker i Italia får pakken om jeg sender den i morgen? Anonymkode: 621f3...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Del Skrevet 16. desember 2021 google.no "sende pakke til utlandet hvor lang tid" trykk søk se lenke til posten.no "Sende pakke til utlandet - Posten" trykk på lenken skum gjennom teksten, se en lenke "informasjon per land" trykk på lenken velg land les Voilá. Anonymkode: ad7eb...b6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 21. desember 2021 #3 Del Skrevet 21. desember 2021 (endret) Hei:) Jeg har sendt pakker til Kroatia i høst. Den ene sendte jeg som sporet pakke, den brukte to uker. Så sendte jeg noe som brevpost (to boblekonvolutter). Den med sporing brukte nesten tre uker, den uten kom frem dagen etter den første. Sendte en ny pakke 30. november. Fortsatt ikke kommet frem! De sa det skulle ta ca. åtte dager, men det stemte ikke for min del:/ Endret 21. desember 2021 av Marsipanmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Del Skrevet 21. desember 2021 DHL kan få det til på noen dager, ellers minst to uker. NB, Italia er ekstra trøblete da de stjeler som ravner der. Anonymkode: b30c8...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå