AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 Er det noen som har tatt medisinsk abort etter et keisersnitt/haste? Vil dere fortelle litt hvordan deres opplevelse var? Datteren min kom til verden for 1,5 år siden ved akutt keisersnitt. Har blitt uplanlagt gravid og skal ta medisinsk abort på mandag. Gruer meg helt utrolig mye og synes det er hjerteskjærende. Jeg er veldig redd for at livmoren skal rivne fordi jeg leste at cytotec etter tidligere keisersnitt kan føre til livmorruptur. Dette gjelder dog igangsetting av fødsel, men jeg katastrofetenker veldig nå. Er det noen som har erfaring med dette? Anonymkode: d8e4c...68b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #2 Skrevet 16. desember 2021 Har du hørt om prevensjon? Hvorfor må du ta abort? Anonymkode: 16bae...793
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #3 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du hørt om prevensjon? Hvorfor må du ta abort? Anonymkode: 16bae...793 Har du hørt om å tenke før man skriver? Anonymkode: 0df75...e00 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #4 Skrevet 16. desember 2021 Hva feiler det deg? Selvfølgelig går jeg på prevensjon, men det har tydeligvis ikke fungert!! Jeg går også på medisiner der et eventuelt svangerskap må nøye planlegge grunnet misdannelser! Anonymkode: d8e4c...68b 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #5 Skrevet 17. desember 2021 Ysyy cytotec to ganger etter keisersnitt, pga dødt foster, MA. Var helt uproblematisk, ingen som kommenterte at det skulle utgjøre ekstra risiko, snakket med minst 4 leger på sykehuset. Anonymkode: ca704...226
Fufu Skrevet 17. desember 2021 #6 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er veldig redd for at livmoren skal rivne fordi jeg leste at cytotec etter tidligere keisersnitt kan føre til livmorruptur. Dette gjelder dog igangsetting av fødsel, men jeg katastrofetenker veldig nå. Du tenker helt feil. Du skal ta abort, ikke føde et barn. Ingen fare for livmorrruptur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå