Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå betatt av en som i ny og ne er innom der jeg jobber. Eg har smilt ekstra mye i ca tre mnd nå. Sånn generelt, ikke bare når han er der. Ser mot døra og bare hååper han skal komme.🥰

Har dere noe erfaring med varigheten på å være betatt? Før har jeg blitt betatt, så mer og mer kjent med karen, og så har betattheten gått over. Men det må være minst 10-12 år siden sist. Nå er jeg 30 år. At fremmede kan være tiltrekkende er jo en ting, men å bli så betatt trodde jeg var forbeholdt ungdommer.

Ser ikke for meg at vi blir kjent. Jeg er jo på jobb og oppfører meg deretter. Tror ikke han kommer til å "nærme seg" heller. Føles som at han smiler litt ekstra til meg og holder blikket litt. Men det kan være innbilning, ELLER det kan være fordi jeg ikke får til å la være å smile bredt når jeg ser han....😩😅

Jeg tenker like mye på han, og gleder meg like mye til å se han som jeg pleier å gjøre når jeg er nyforelska i en kjæreste. Hva skjer..?

Anonymkode: 5d9a2...385

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du enten må ta kontakt med ham (med sikte på å bli bedre kjent), eller slutte å fôre følelsene dine. Tror du kommer til å slite deg ut hvis du skal fortsette å fôre en avstandsgreie til en kunde som er innom en gang i blant.

Anonymkode: ff532...f70

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tenker at du enten må ta kontakt med ham (med sikte på å bli bedre kjent), eller slutte å fôre følelsene dine.

Jeg er jo på jobb. Hvordan gå frem uten at det blir rart for han?

Har prøvd å la være å tenke på han, men får det bare til hvis jeg er i god flyt med noe helt annet.

• Liker 1
Skrevet

betatt av kunde? hvorfor er du det? hva er grunnen? mange menn kommer innom for å handle, det må være noe spesielt eller er det utseende? du er nødt til å fortelle mer. at du er 30 år er en ting men du kan fortsatt ha den ungdom følelsen. kanskje derfor du gjør deg selv betatt ?

Anonymkode: 841c2...4f3

• Liker 1
Skrevet

Oi, kjenner på det samme.... Han smiler og holder blikket, og jeg blir helt mør på innsiden. Kan dette være samme mannen?? 

Anonymkode: d7e43...4ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Oi, kjenner på det samme.... Han smiler og holder blikket, og jeg blir helt mør på innsiden. Kan dette være samme mannen?? 

håper det var ironisk, men deter mange tråder her som handler om blikket og det med å betatt. du er betatt av en så får hun finne vei, men hun kan bare ikke siden hun er på jobb, herregud hvilket tips skulle vi her på forumet gi hun?

• Liker 1
Skrevet

Det går over. 

Anonymkode: 19ed3...9f3

• Liker 1
Skrevet

Hopp i det. Hvis du er singel og han er singel så hvorfor ikke?

Anonymkode: 1b2de...258

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

håper det var ironisk, men deter mange tråder her som handler om blikket og det med å betatt. du er betatt av en så får hun finne vei, men hun kan bare ikke siden hun er på jobb, herregud hvilket tips skulle vi her på forumet gi hun?

Ironisk? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er nok garantert samme mannen, ja.

Anonymkode: 32831...5c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er nok garantert samme mannen, ja.

Anonymkode: 32831...5c6

Jepp. Finnes bare én kjekk mann som i tillegg går i butikker.

Skjønner ikke hvordan man kommer på å stille et sånt spørsmål engang.. Er jo helt vilt usannsynlig.

Anonymkode: 629f5...5a0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

betatt av kunde? hvorfor er du det? hva er grunnen?

Det er ikke en butikk. Folka er mer gjester enn kunder hos oss.

Han utstråler noe trygt, godt og kjent. Det er noe "ved" han som jeg ikke får til å forklare.. Han blir litt kjekkere for hver gang jeg snakker med han, men det er ikke utseendet som gjør at jeg føler som jeg gjør.

Jeg hadde en litt tung periode tidligere. Det var som at han kom inn med farger, i en svart/hvittverden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jepp. Finnes bare én kjekk mann som i tillegg går i butikker.

Skjønner ikke hvordan man kommer på å stille et sånt spørsmål engang.. Er jo helt vilt usannsynlig.

Anonymkode: 629f5...5a0

Man kan jo aldri utelukke ar det er samme mann.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...